sounddiver inout instelling

matrixxx

Ouwe rot
vraag

ik heb met alle modules die ik heb aangesloten geen contact met sounddiver via de midi input
de output werkt wel als ik in de editor aan de parameters begin te draaien en te doen
maar wat ik wil is de patches die in mijn modules zitten in sounddiver laden dan evt bewerken en dan weer terug sturen maar zolang sounddiver niets ontvangt gebeurd er weinig

ook de loopback test verzaakt ik zie wel dat er van uit sounddiver een signaal uitgaat naar een geselecteerde module maar er komt geen signaal terug naar sounddiver

weet iemand wat ik verkeerd doe of zie ik een instelling over het hoofd

ik ben benieuwd wat de ervaren mensen mij bij kunnen brengen
alvast bedankt

Open de midi monitor eens in Sounddiver, draai wat knoppen een kijk eens of je uberhaupt midi input hebt.

ik krijg wel input binnen via de midi monitor al gat het wel een beetje traag

wat heb je allemaal aangesloten en welke midi interface(s) gebruik je?
heb je midi thru aangezet?

grtz
Johan

alles zit aangeslotenmet de amt en alle instellingen van de hardware lijkt ok
als ik logic of cubase draai is er niets aan de hand

ik heb momenteel ff de nordrack via out en in aangesloten op de amt8 voor de rest ff niets maar ook als ik een ander apparaat pak dan doet hij ook niets
wat raar is dat de tx81z het laats perfect deed met sounddiver en ik kon ook alle patches heen en weer zenden

ik weet niet welke windows versie je hebt, maar bij mij moet je met een amt8 en win2k of winxp de settings in je midi-device communication veranderen. Je moet je de instellingen van midibuffer naar 1 of 2 kb veranderen, dan werkt het wel.

òk ik heb die midi buffer niet naar 1 of 2 gezet maar ergend naar 15 en nu werkt het wel :confused: raar ik zal eens uitzoeken hoe wat waar

Back