Dat het niet de fout van MFB das die keyboards niet werken vind ik kul. Ze horen bij MFB dusdanig te testen dat ze werkend de deur uit gaan.
Het verhaal van het stekkertje bewijst dat er nul is getest. Iets wat ik een bedrijf best kwalijk neem.
Sorry maar daar ben ik het dus niet mee eens..Ik werk zelf bij een electronica fabrikant en weet dus uit de praktijk hoe het ongeveer gaat met spullen die door derden worden aangeleverd. Je krijgt bijvoorbeeld 1 of meerdere samples aangeleverd door in dit geval fatar waarbij uitvoerige duurtests worden uitgevoerd...Tot zover allemaal prima want het keybed doet zijn ding en MFB plaats de order.
Dan kom je het struikelblok en het minpunt tegen aan die tests en dat is dat die samples veelal in elkaar zijn gesleuteld door de engineers van het leverende bedrijf. Deze zijn ook grondig getest op mankementen door die zelfde engineers omdat het voor hun belangrijk is dat hun orders af kunnen sluiten.
Als vervolgens het contract is afgesloten en de productierun word opgestart en er bij fatar een nieuwe dwijloor op de productie van dat kabeltje word gezet dan kunnen er opstartfouten aanwezig zijn die er pas na klachten van mfb uitgefilterd kunnen worden. Deze fouten constateer je vaak niet tijdens de eindtest in de fabriek, maar komen vaak pas aan het licht als het product al enkele maanden bij de klant op het bureau staat . Dit is uiteraard erg vevelend en ongewenst en zeker voor mfb want hun worden hierop aangesproken en niet fatar...
Waar mensen werken worden er ook fouten gemaakt en in deze kwestie moet je niet mfb maar fatar hierop aanspreken. Overigens zou er zonder fouten ook geen noodzaak zijn voor verbeteringen en vooruitstrevende ideeën....dus eigenlijk moeten we met zijn allen maar blij zijn dat er fouten worden gemaakt want door fouten blijft de weg open staan voor nieuwe ontwikkelingen

. Dit is een ding waar je echt compleet in moet duiken. Niet een dagje pielen. Liefde op het eerste gzicht is natuurlijk wel belangrijk