twerk muziek + booty video

..er zou een twerk diploma moeten komen, net als dat er een zwemdiploma is... Niet vrijblijvend maar verplicht voor alle dames :D

Ik denk niet dat ik mijn vriendin zover krijg ...

Als mijn vriendin dat zou kunnen, zou ik alleen maar achterdochtig en paranoide worden; hmmm...,waar heeft ze die shit nou geleerd...? :frons:

haha toen ik er nog 1 had die dat deed vond ik er niks aan! Dat is pas erna gekomen:bekdicht:

Je moet het daarom ook niet door de EIGEN vriendin laten doen. :D :duivels:

Hoezo vicieuze cirkel, hoezo hypocriet? 8o) (ik doel hiermee op mijn eigen opmerkingen)

krijg niet echt zit ervan om mn booty te shaken.. hij is een beetje houterig en geen triggaman beat?

@shyftexhales Je avatar heeft wel iets weg van een twerkend konijntje... :- )

Kom ik via die billenclip uit bij die State Of Incapacity mix waar je ook ff een clippie bij moet maken. Want die klinkt lekker, vooral die eerste paar tracks.:okdan:8)

@elbee Thanks! Ik denk dat er zeker een video bij State of Incapacity gaat komen! Ik ben er alleen nog niet uit welke track het meest geschikt is en wat voor video concept ik er op los moet laten.. enig idee?

@scepticist Mijn avatar haha, als je eens wist hoe dat logo is ontstaan!

Afknappen op kontjes... man dan moet er toch iets niet helemaal in orde zijn8D

Het is meer dat ik hoerig gedrag niet zo waardeer. in ieder geval niet als culturele uiting en in het openbaar. En daarbij heb ik twee dochters, ik trek het niet zo goed dat ze opgroeien in een samenleving waarin vrouwen als lustobject worden gezien, en waarin sommige vrouwen daar zelf aan meewerken. Ik hoop dat ze meer voor de maatschappij willen gaan betekenen dan dat.

Ik wil alleen maar uitleggen waarom ik deze mening heb hoor. Niet om je thread te trollen oid.

Ik heb hier echt problemen mee. Niet met billen uiteraard. Zeker niet met mooie billen.

Ik begrijp je punt. Probeer het ook van de andere kant te zien; het is een dans voortgekomen uit cultuur waar veel techniek bij komt kijken en voor vrouwen onderling ook een competitie/sport net zoals dat wij graag muziek maken en het met elkaar delen.
Uiteraard zitten er echt super sletterige types tussen maar neem een vrouw zoals Lexy Panterra; https://www.youtube.com/watch?v=wmSgv9A_ZqM

Naar mijn mening totaal niet sletterig en absurd veel skills.

Het is meer dat ik hoerig gedrag niet zo waardeer.

Goedemorgen,

Sommige dames zijn graag expressief en sensueel en vinden het leuk begeerd te worden. En andere dames hebben dat liever niet. Voor beiden kan ik respect opbrengen.

Vaak worden vrouwen met minder remmingen als 'hoerig' of onzedig beschouwd (in tegenstelling tot mannen met die eigenschap). Maar ik denk dat dit niet terecht is.

:koffie: Scepticist

Goedemorgen,

Sommige dames zijn graag expressief en sensueel en vinden het leuk begeerd te worden. En andere dames hebben dat liever niet. Voor beiden kan ik respect opbrengen.

Vaak worden vrouwen met minder remmingen als 'hoerig' of onzedig beschouwd (in tegenstelling tot mannen met die eigenschap). Maar ik denk dat dit niet terecht is.

:koffie: Scepticist

Ik vind het een storend iets als ik meisjes van 6 jaar zie twerken.

Ik vind het een storend iets als ik meisjes van 6 jaar zie twerken.
Ja, daar ben ik zelf nog niet zo over uit...
In verschillende culturen is dit heel gebruikelijk.

Maar om daar nu zoals laatst in Rusland een jarenlange gevangenisstraf voor te eisen vind ik te ver gaan. Ook vind ik dat er de laatste jaren wel heel hysterisch wordt gedaan over de (seksuele) bewustwording van kinderen en jongeren. Je mag bij wijze van spreken bijna niet meer in je zwembroek op de foto omdat er iemand naar zou kunnen gaan gluren.

Als het goed is roept een twerkende 6-jarige toch geen onjuiste gevoelens op?

Laatst gewijzigd:
Ja, daar ben ik zelf nog niet zo over uit...
In verschillende culturen is dit heel gebruikelijk.

Maar om daar nu zoals laatst in Rusland een jarenlange gevangenisstraf voor te eisen vind ik te ver gaan. Ook vind ik dat er de laatste jaren wel heel hysterisch wordt gedaan over de (seksuele) bewustwording van kinderen en jongeren. Je mag bij wijze van spreken bijna niet meer in je zwembroek op de foto omdat er iemand naar zou kunnen gaan gluren.

Als het goed is roept een twerkende 6-jarige toch geen onjuiste gevoelens op?

Nee dat niet natuurlijk. Maar het is meer dat we kinderen wel beschermen tegen vloeken, geweld en dat soort dingen, en dat ze dit soort (toch) seksuele uitingen overal tegen komen alsof ht normaal zou zijn.

Seksuele dingen zijn zeker normaal, maar niet voor kids. Ik neem aan dat we het daar over eens zijn :)
En dat is nou precies het punt, ze zien die dingen overal, denken dat het normaal is om je als vrouw zo te gedragen, terwijl dat nou net niet zo is. Het creeërt een soort van sfeer waar de vrouw nog steeds als lustobject wordt gezien, ten behoeve van de man.
Dat vind ik bijna barbaars.
Vandaar mijn agitatie ;)

Back