Furious5
ENOUGH ALREADY!
..er zou een twerk diploma moeten komen, net als dat er een zwemdiploma is... Niet vrijblijvend maar verplicht voor alle dames 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik denk niet dat ik mijn vriendin zover krijg ...

haha toen ik er nog 1 had die dat deed vond ik er niks aan! Dat is pas erna gekomen![]()

(ik doel hiermee op mijn eigen opmerkingen)
x
Volgende keer weer échte muziek releasen!
.Afknappen op kontjes... man dan moet er toch iets niet helemaal in orde zijn![]()
Huh, dat is meer de salonversie... Het wachten is op de punten van Dan Karaty... Twerking is ook niet meer wat het geweest is.maar neem een vrouw zoals Lexy Panterra; https://www.youtube.com/watch?v=wmSgv9A_ZqM
Naar mijn mening totaal niet sletterig en absurd veel skills.

Wat is een triggaman beat?
Ben dan misschien oud maar schud menig whitegirl eruit!En het is ook niet de bedoeling dat een oude vast geroeste vent zn kont gaat staan schudden he!x
Het is meer dat ik hoerig gedrag niet zo waardeer.
Scepticist
Goedemorgen,
Sommige dames zijn graag expressief en sensueel en vinden het leuk begeerd te worden. En andere dames hebben dat liever niet. Voor beiden kan ik respect opbrengen.
Vaak worden vrouwen met minder remmingen als 'hoerig' of onzedig beschouwd (in tegenstelling tot mannen met die eigenschap). Maar ik denk dat dit niet terecht is.
Scepticist
Ja, daar ben ik zelf nog niet zo over uit...Ik vind het een storend iets als ik meisjes van 6 jaar zie twerken.
Ja, daar ben ik zelf nog niet zo over uit...
In verschillende culturen is dit heel gebruikelijk.
Maar om daar nu zoals laatst in Rusland een jarenlange gevangenisstraf voor te eisen vind ik te ver gaan. Ook vind ik dat er de laatste jaren wel heel hysterisch wordt gedaan over de (seksuele) bewustwording van kinderen en jongeren. Je mag bij wijze van spreken bijna niet meer in je zwembroek op de foto omdat er iemand naar zou kunnen gaan gluren.
Als het goed is roept een twerkende 6-jarige toch geen onjuiste gevoelens op?