Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wow herbeleving hier!
Flash back met een honinglaagje
Ben dan ook wel een zoetekauw..Oeh, een aantal dingen..... DRvL heeft een serieuze concurrent![]()
Deed me (soort van) meteen denken aan Alex Gopher - The Child en dat is tevens een compliment![]()
Jouw plempsel eigenlijk iets beter is.

DRvL heeft een serieuze concurrent![]()
.Deed me (soort van) meteen denken aan Alex Gopher - The Child
Ik heb zijn trouwe commentaar gemist bij mijn vorige 'track post' dus ik hoop niet dat ik hem nu heb weggeblazen met mijn bandruis,..
. Heb wat achterstand opgelopen door andere bezigheden afgelopen week.Man man man!! Wat een geweldige tracks poep jij uit joh! Echt geniaal en helemaal mijn smaak. Ik wil heel erg graag weten hoe je nou zo'n track in elkaar zet, van start tot eind. Kan uiteraard per PB, maar als je een beetje in de buurt van Amsterdam woont, wil ik graag eens met je meekijken.
Haha, Audi brengt een nieuw model A5 uit en jij zegt dat de Opel Corsa een serieuze concurrent heeft.

Relaxed nummertje.
Melodieïen en zang zijn mooi.
Beats zijn wel heel slap in tegenstelling tot het nummer van Alex Gopher waar de beats 'in your face' en funky zijn.
En de titel is daardoor misleidend.. absoluut niet dansbaar
tip: op 3'04 zou ik een beetje hoog van de synths weg-equen....
Haha, Audi brengt een nieuw model A5 uit en jij zegt dat de Opel Corsa een serieuze concurrent heeft.

No comments. Zehr shon !!
Erg mooi.

hartstikke dansbaar! seksueel schuifelen jonge! mooie track, proficiat..
dank!