Arp 2600

"U kunt vinden in een betere cosmetische staat, maar niet een die beter is dan dit apparaat werkt", tikt de goede man in zijn beste nigeriaans...

Fake as hell

Krijg net dit berichtje:

Hallo,

op het moment dat ik ben uit het land. als je nog steeds geïnteresseerd in het kopen neem dan contact met mij op. van harte respect.

Jammer, ik wilde net langsgaan:-)

is er niemand in contact met MP,ik heb het al verschillende x gemeld en ze verwijderen het niet?

Hij woont een kilometer bij mij vandaan volgens Marktplaats. Ik denk dat ik de meeste kans maak....

Krijg net dit berichtje:

Hallo,

op het moment dat ik ben uit het land. als je nog steeds geïnteresseerd in het kopen neem dan contact met mij op. van harte respect.

Jammer, ik wilde net langsgaan:-)

Nigeria gaat je duur uitkomen vrees ik. En al zou je gaan.. "I want to see ARP 2600".. "We only have bananas and kalashnikov for trade",.. "or I give you goat"

Achter op de scooter met de geit en gaan met die banaan.

:kimono:

grappig is wel dat er recent behoorlijk lang een arp2600 gadverteerd stond op marktplaats, gerserviced en in knappe staat, compleet, tegen een redelijke prijs, van een bekende handelaar hier in nederland.
en daar hoor je dan niemand over.

interessante gear wordt meestal niet gebruikt zoals het ooit bedoeld was.

grappig is wel dat er recent behoorlijk lang een arp2600 gadverteerd stond op marktplaats, gerserviced en in knappe staat, compleet, tegen een redelijke prijs, van een bekende handelaar hier in nederland.
en daar hoor je dan niemand over.

Die is nog steeds te koop trouwens!

Op ebay,hij geraakt er maar niet vanaf.

Ben net langs geweest, nog een beetje gepingeld en heb hier een ARP staat voor 2500 euri

Back