korg arp odyssey

Status
Please reply by conversation.
Dat zal je Leo moeten vragen, hij had er 2 - enkel die versie… Weet niet of ie er nu nog 2 heeft… Ze verkopen duidelijk erg slecht want al weken aan die prijs. OF de website is niet up to date (dat overkomt me nooit kuch)

..mm als je er op speelt, vergeet je die 200 ekkies instantly.. sound is soo gorgeous, is het volle bedrag waard!

Ja die korg odyssey is gewoon net 200 euro te duur, zo simpel is het.

De sampler van ableton live is gratis wist je dat . Scheelt je 700 euro

Bah muisje muisje gratis is even saai als zelf rijdende autos :)

De sampler van ableton live is gratis wist je dat . Scheelt je 700 euro

Deze snap ik niet. Ableton moet je kopen + dat je ook uberhaupt nog een arp nodig hebt om hem te samplen.
En dan nog is ableton goedkoper dan de Korg Arp:smeris:

Deze snap ik niet. Ableton moet je kopen + dat je ook uberhaupt nog een arp nodig hebt om hem te samplen.
En dan nog is ableton goedkoper dan de Korg Arp:smeris:

Je hebt toch een digitale audio work station. Daar zit altijd een sampler in. Arp Odyssey samples zijn vast wel op het web te vinden.

Tja een impulsaankoop is het niet en hoe veel nieuwe analoge bakken kan een mens nou eenmaal kopen? Ga je deze nog halen als je al een MiniBrute, een Sub-37 en een MS-20 mini hebt gekocht? Maar 765 euro voor een machine als deze vind ik niet te veel geld!

Tja een impulsaankoop is het niet en hoe veel nieuwe analoge bakken kan een mens nou eenmaal kopen? Ga je deze nog halen als je al een MiniBrute, een Sub-37 en een MS-20 mini hebt gekocht? Maar 765 euro voor een machine als deze vind ik niet te veel geld!

De brute is al weg maar die Karp komt er zeker ook nog een keer. 8~

..mm als je er op speelt, vergeet je die 200 ekkies instantly.. sound is soo gorgeous, is het volle bedrag waard!

Ik ben niet zo'n gearslut, in mijn studio is er ruimte voor 2 monosynths en dan houd ik op.
Er is idd een overkill aan nieuwe analoge monosynths. 765 vind ik idd te doen maar de catalogus prijs van 1059 is echt te hoog in vergelijking met de alternatieven (vooral de polyphone Minilogue).

Status
Please reply by conversation.
Back