Gloomer - Cherry Marines

Ja, prima hoor! Maar ik erger me een beetje aan het 'geflangde' geluid (1/8ste noten?) dat de hele track doorgaat...
Maar het kan natuurlijk dat jij het mooi vindt.

Het einde is ehm, onverwacht... :-)

:W Scepticist

Ja, prima hoor! Maar ik erger me een beetje aan het 'geflangde' geluid (1/8ste noten?) dat de hele track doorgaat...
Maar het kan natuurlijk dat jij het mooi vindt.

Het einde is ehm, onverwacht... :-)

:W Scepticist

Hey Scep, thanks a lot man !

Ja, dat 1/8ste geluid heb ik bewust zo gedaan.. Dat is namelijk de rode draad doorheen mijn leven en dat is héél enerverend :P Maar als ik er nog meer kritieken over krijg, dan kan ik ze er wel een paar keer weg laten.

Het einde.. Ja, ik vond het wel heel mooi klinken die piano.

BEDANKT Scep ! :okdan:

Vind dat geluid juist heel dik. Weet denk ik ook wel waar het precies mee gemaakt is. :D

Wat ik wel irritant vind is dat die ongefilterde zaagtand van het begin zo raar klinkt. Alsof er een freq gat tussen zit of 2 geluiden gelayered zijn die te veel losliggen.

Verder best wappie. Akkoorden zijn dik maar ik mis nog wat samenhang en na verloop iets te saai. Break kan ook korter. Althans als je het een beetje dansbaar wil houden.

Vind dat geluid juist heel dik. Weet denk ik ook wel waar het precies mee gemaakt is. :D

Wat ik wel irritant vind is dat die ongefilterde zaagtand van het begin zo raar klinkt. Alsof er een freq gat tussen zit of 2 geluiden gelayered zijn die te veel losliggen.

Verder best wappie. Akkoorden zijn dik maar ik mis nog wat samenhang en na verloop iets te saai. Break kan ook korter. Althans als je het een beetje dansbaar wil houden.

Hey MadR.. Je hebt goede oren. Alles is zoals je zegt. Maar die zaagtand van het begin kan ik niet meer aanpassen, anders ligt hij niet meer in de goede toon. De break heb ik bewust wat langer gemaakt, om dat tjoef-effectje beter te doen uitkomen.. ik heb die geautomate op delay en op volume. En als ik me voorstel als "danser", dan kan ik me lekker laten wegzweven in de break.

Hartstikke bedankt voor je coole feedback man, aprrecieer het van harte !! :okdan:

Dat geluidje zou wel iets spaarzamer toegepast kunnen worden. En dat gekweel mag er van mij ook uit. De Rhodes of wat het ook is zou wel wat harder mogen. En een groovende baslijn in plaats van die kraaksynth zou ook niet misstaan.

Verder sluit ik me aan bij MadR. :)

ok, ik ga spaarzamer zijn met dat geluid. De Rhodes gaat ook harder.. Dat gekweel blijft er, bij deze versie, in. Er komt wellicht een andere versie met mannelijke vocalen., een baslijn toevoegen, ik zal zien wat ik kan doen.

Dank man Stupide 8)

prima gegaan, ik heb er dus aan gewerkt.. Alle kritieken onder handen genomen, behalve de bass. Nieuwe, finale versie hierboven. Veel luisterplezier ! :)

Zo dan! Gloomer aan Rhodes?! Het moet niet gekker worden :D. Straks krijgen we nog een neo soul track van je te horen, of nog erger, lounge...

Ik vind hem echt heel erg gaaf, niets op aan te merken :okdan:. Meer van dit (heel misschien nog een reverb badje vor de afsluitende piano).

Back