Arturia Beatstep Pro save bug?

smackos

Gepokt en gemazeld
Ik ben in de weer met de Arturia Beatstep Pro
maar als ik een project save doet die dat vaak niet
is dat een of andere bug ofzo?

In de handleiding staat:
Hold save - press the project button and hold it
press the Step Button

af en toe doet die het dus wel dat saven, maar vaak ook niet het lijkt echt compleet random dat het gebeurd

is het een kwestie van perfecte timing ofzo
of moet je de save button dan niet meer ingedrukt houden?

Geen idee, heb mijn exemplaar niet zo lang en direct uit de doos geupgrade naar laatste firmware. Ik hoef de projects zowiezo niet te saven!? Dit gaat direct automatisch als een pattern of iets is aangepast. Doe het af en toe wel voor de zekerheid. Eerst project indrukken zodat de rode led onder deze button brand en dan nogmaals Project ingedrukt houden, ingedrukt houden en Save indrukken, beide ingedrukt houden en dan de betreffende geheugenplaats met de step button.
Nu heb ik het idee dat nog niet 100% van de bugs uit de Firmware zijn met de laatste update wat eigenlijk te zot is voor woorden.

De programmer van Arturia moet denk ik hoog nodig door een pro beater in zijn gezicht gesmackost worden

De programmer van Arturia moet denk ik hoog nodig door een pro beater in zijn gezicht gesmackost worden

Haha... Dit vond ik grappig!

In je gezicht gesmackost worden... Kent u die uitdrukking?

FF serieus, benieuwd of het werkt Smackos? Krijg namelijk wel sterk de indruk dat er een hoop mensen zijn waarbij die Beatstep rare dingen doet. Die van mij gaat in Record soms de mist in bij de synth patterns, een korte aanraking van de keys zorgen voor meerdere actieve steps alsof de noot blijft hangen.

Ik heb hem gisteren geprobeerd te updaten met dat MIDI Control maar dat werkte voor geen meter (ERROR ofzoiets), ga vandaag als ik tijd heb er nog even achter aan met een andere computer

"The ultimate Sequencing Powerhouse" My assss....sowieso een beetje rare slogan voor een 2 kanaals monofone draaiknoppjes sequencer

Maar het is wel een leuk ding, helemaal als die goed zou werken :)

Back