Kevin
Tis niet te gleuven
Amiga 500 met een ''sample cartridge'' was toen 8 Bit
EN Protracker 
Toen met PC en Fasttracker later kraak van Cubase en andere software
Hardware MC-303 (1 week) Roland Juno-106,JP8000,MPC2000XL,Alesis HR-16,DM5,Korg ER-1,MS2000r,Waldorf Pulse,Nord Micro Modular,Yamaha A3000,Zoom RFX-1000,Alesis 3630,Lexicon MPX-1,Behringer Virtualizer,Behringer MX1604a en nog wat klein grut... alles nieuw gekocht behalve de 106 en de MC-303 en de HR-16..
Nu is daar niets meer van over heb alles verkocht (voor VEEL te weinig) en ben op software overgegaan.
Draai nu alles op een speciaal voor audio toepassingen getweakte en samengestelde PC (2 Gig)
Native Instruments (NI) Reaktor 4.0,Absynth 2.0,Kontakt,Steinberg Cubase SX 1.06 (update komt eraan) Wavelab 4.0
SPectrasonics Stylus,TL-Audio EQ-1 Plug in,WAVES renaissance collection native 3.6 en de Arturia Moog Modular komt er ook aan..verder heb ik van Hardware nog een Korg MS-10 en een Alpha Juno 2 van geluidskaart heb ik momenteel de Aardvark Direct Pro 24/96.(en nog een Realistic Concertmate-500 is een SK-1 met een ander naampje verder identiek)
By The Way alle Software die ik nu draai is LEGAAL dus geen cracks of copieen!
Maar ja sparen en goed kijken WAT je koopt test het uitvoerig of het iets voor je is voor je wat aanschaft ga niet klakkeloos op iemand anders zijn mening af.
EN struin vooral de 2dehands markt af zie je af en toe hele interessante dingen.
EN Protracker 
Toen met PC en Fasttracker later kraak van Cubase en andere software
Hardware MC-303 (1 week) Roland Juno-106,JP8000,MPC2000XL,Alesis HR-16,DM5,Korg ER-1,MS2000r,Waldorf Pulse,Nord Micro Modular,Yamaha A3000,Zoom RFX-1000,Alesis 3630,Lexicon MPX-1,Behringer Virtualizer,Behringer MX1604a en nog wat klein grut... alles nieuw gekocht behalve de 106 en de MC-303 en de HR-16..
Nu is daar niets meer van over heb alles verkocht (voor VEEL te weinig) en ben op software overgegaan.
Draai nu alles op een speciaal voor audio toepassingen getweakte en samengestelde PC (2 Gig)
Native Instruments (NI) Reaktor 4.0,Absynth 2.0,Kontakt,Steinberg Cubase SX 1.06 (update komt eraan) Wavelab 4.0
SPectrasonics Stylus,TL-Audio EQ-1 Plug in,WAVES renaissance collection native 3.6 en de Arturia Moog Modular komt er ook aan..verder heb ik van Hardware nog een Korg MS-10 en een Alpha Juno 2 van geluidskaart heb ik momenteel de Aardvark Direct Pro 24/96.(en nog een Realistic Concertmate-500 is een SK-1 met een ander naampje verder identiek)
By The Way alle Software die ik nu draai is LEGAAL dus geen cracks of copieen!
Maar ja sparen en goed kijken WAT je koopt test het uitvoerig of het iets voor je is voor je wat aanschaft ga niet klakkeloos op iemand anders zijn mening af.
EN struin vooral de 2dehands markt af zie je af en toe hele interessante dingen.
Laatst gewijzigd:
ut).
). door mn neef die altijd leuke spulletjes had, kwam ik in aanraking met tracker software. daar een hoop herrie mee geproduceert. de paar jaar daarna had ik me meer op het grafische vlak gefocused.totdat besmet raakte met softsynths. een VA voor dos en later Rebirth. tussen die tijd had ik gewerkt met cubase en een yamaha XG softsynth.een oude maat van me had een MC505 en wist dr niks mee. heb ut hem uitgelegt en zelf nog een hoop plezier met het apparaat gehad.Ik kocht toen mn eigen MC303 en leende dr nog een XG pci kaart bij, een TR626, een MT32,en een PSR600 keyboard. hiermee leerde ik zo'n beetje muziek mee maken. totdat ik het verkocht voor een nieuwe PC, en toen reason uitkwam ben ik daar mee gaan werken. en tja, nu ben ik alles weer een beetje aan't opbouwen met hard/software.