Moog Voyager output adapter voor VX-351

rudolfus

Ingeburgerd
Beste mensen ,

Ik heb een VX-351 2e hands gekocht en kan deze niet aansluiten vanwege de installatie van een zekere output adapter in de Moog Voyager zelf .
Mijn vraag , is dit een adapter speciaal gemaakt door Moog zelf of kan ik die heel goedkoop kopen in de computer / electronica online winkels , verder heb ik geen idee of deze adapter standaard meekomt als je de VX-351 nieuw aanschaft .

Ik hoor het graag ,

Rudolfus

http://www.instrumentalparts.com/brd-10-011-460.html

Ik geloof dat deze samen met m'n Electric Blue geleverd was. Waarom stuur je de importeur niet eens een vriendelijk emailtje of waag een belletje. Je bent vast niet de eerste die met dit typisch malle Moog gedoe te maken heeft.
Ik neem aan dat jij een oude Voyager hebt of 'm ooit tweedehands overgenmen hebt? In het laatste geval heeft de verkoper 'm nog ergens liggen (maar waar....).

Laatst gewijzigd:
Via importeur kan je deze verkrijgen. Het is idd zeer belangrijk dat je deze installeert anders zou je stukken kunnen maken in de het circuit van de voyager. Veel succes!

Heb het vorig jaar nagevraagd en je bent minimaal 100 Dollar kwijt. Ik weet nog niet of je hier invoer of btw over moet rekenen, maar dit is het antwoord dat ik kreeg van moog:

"The sub total for the order is $32.01 and the estimated shipping cost is approximately $77.64.

Let me know what you decide to do or if you have any other questions.

"

Indien nog relevant (vraag is al een jaar terug zie ik nu). Welke voyager heb je, bij de Voyager Old School uitvoering is die adapter niet nodig. Had je de verkoper nog kunnen benaderen voor die adapter, want die hoort bij de vx kit inbegrepen te zijn. :W

Laatst gewijzigd:
32 euro, gewoon in benelux bestellen
Is toch heel redelijk ...?

Ok heb ze benaderd... 101 euro (waarvan 25 euro vervoer, dus komt vast toch uit de vs) bizar veel voor zon simpel onderdeel..

Da's inderdaad pittig
Maar ja, zonder loopt de externe box niet ...

Hoi ik heb een Voyager oldschool en de output adapter heb ik dus niet nodig.
Je kunt m van mij kopen voor 35€ incl verzenden.
groet alex

Laatst gewijzigd:
VX-351

VX-351

Hallo ,

Ik heb de Electric Blue Voyager , maar ik wil die VX-351 weer verkopen maar weet niet meer hoe ik nou
een advertentie kan plaatsen op Synthforum , dus .

Mocht je belangstelling hebben hoor ik het graag !!!

VrGr van Rudolf

Wow !

Back