Kronos en midi

HAMMOND

Nieuwkomer
Beste

SET UP:
Kronos midi in naar m3 midi out.
M3 op midi kanaal 2 gezet om te ontvangen.

Vraag:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn sustain pedaal aangesloten op de Kronos ook reageert als ik een klank volledig heb doorgestuurd naar kanaal midi 2 vd m3.
Klank wordt ontvangen maar sustain niet.

Alvast bedankt!

SET UP:

Vraag:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn sustain pedaal aangesloten op de Kronos ook reageert als ik een klank volledig heb doorgestuurd naar kanaal midi 2 vd m3.
/QUOTE]

Wat bedoel je precies met klank? De program change of de note on/off van je toetsenbord.
Als de midi informatie van je toetsenbord wel ontvangen wordt, denk ik dat je op de M3 hebt ingesteld dat midi van de damper gefilterd moet worden.

Bij mij werkt dit gewoon out of the box.

SET UP:

Vraag:
/QUOTE]

Wat bedoel je precies met klank? De program change of de note on/off van je toetsenbord.
Als de midi informatie van je toetsenbord wel ontvangen wordt, denk ik dat je op de M3 hebt ingesteld dat midi van de damper gefilterd moet worden.

Bij mij werkt dit gewoon out of the box.

Alvast bedankt om te reageren.
Met klank bedoel ik de program change.
Waar in de m3 precies pas ik die filter aan?
Hetzelfde geldt ook voor mijn expression pedaal die reageert ook niet alsook de pitch bend van de Kronos reageert ook niet op doorgestuurde sound naar de m3

Back