Arv
Robot
'Niet netjes afhandelen' is natuurlijk niet hetzelfde als een pure scam. Beide niet fijn, maar de tweede is een
andere categorie.
andere categorie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bericht door een moderator:
Mag weer open, graag on-topic!!
Het blijft lastig natuurlijk om een waterdicht systeem te creeren. Zeker omdat oplichting zo weinig voorkomt op SF. Ik denk dat de gedupeerden van Janet_K, (ikzelf en forumleden Synthdood en Q-bus) erg blij zouden zijn met een sympathieke, geheel vrijblijvende en vrijwillige inzamelingsactie om ons leed enigzins te verzachten. Wij forumleden moeten elkaar een beetje helpen toch? Als een moderator een rekeningnummer kan openstellen en iedereen op SF stort een euro (tot het verdwenen bedrag bereikt is natuurlijk), dan voelen wij ons zeer gesteund door onze medeforummers. Het blijft ontzettend klote als het je overkomt. Ik lig er s'nachts nog weleens aan te denken: 'hoe had ik dit kunnen voorkomen'. Alle steun is welkom ;-)
Ik denk dat de gedupeerden van Janet_K, (ikzelf en forumleden Synthdood en Q-bus) erg blij zouden zijn met een sympathieke, geheel vrijblijvende en vrijwillige inzamelingsactie om ons leed enigzins te verzachten. Wij forumleden moeten elkaar een beetje helpen toch? Als een moderator een rekeningnummer kan openstellen en iedereen op SF stort een euro (tot het verdwenen bedrag bereikt is natuurlijk), dan voelen wij ons zeer gesteund door onze medeforummers.

nieuwe truuk waar ik vandaag in terecht kwam:
biedt op 5 objecten/ samenhangende modules in aparte veilingen achter elkaar, met een paar minuten ertussen , eerste 2 geen probleem gewonnen voor een goede prijs
daarna begint er opeens een wildvreemde de prijs op te drijven .
wel gewonnen maar prijs erg hoog geworden.
nagezocht: blijkt een persoon te zijn die alleen maar geboden heeft in z'n ebay bestaan , op die objecten in het laatste uur van betreffende koper.
mijn gedachte: hij doet het zelf, z'n eigen prijs opdrijven.
wat moet je ermee?
heb melding bij ebay gelegd, weinig zin om de boel nu over te nemen
tips?
nieuwe truuk waar ik vandaag in terecht kwam:
biedt op 5 objecten/ samenhangende modules in aparte veilingen achter elkaar, met een paar minuten ertussen , eerste 2 geen probleem gewonnen voor een goede prijs
daarna begint er opeens een wildvreemde de prijs op te drijven .
wel gewonnen maar prijs erg hoog geworden.
tips?

dank je, had ik ook eigenlijk zelf eerder moeten bedenken
als je genoeg foto's hebt kunnen we er misschien een synthkalender van maken ?
is niet echt om van te snoepen.|
Bericht door een moderator:
|
|
|