Front paneltje laten maken, waar?

Hierrr is de formulor fanboy weer! Fijne toko hoor! Www.formulor.de

Moet je wel dat fpd bestandje omzetten in iets anders, geldt altijd tenzij je bij schaeffer bestelt.
Overigens ben ik benieuwd wat er op dat panel staat, op 5mm breed kun je niet zoveel graphics kwijt. :)

Als ik het goed lees op panelpool rekenen ze wel een toeslag van 29,95 voor fpd bestanden...

persoonlijk zou ik gewoon 2 gaten boren in die E350 als dat lukt en daar 2 tuimelschakelaars in steken.

zo'n klein paneeltje maken is gewoon kostelijk voor wat het maar is, en het ziet er ook niet uit.

Joe. Ik gooi hem vanmiddag ff in Target voor je.
Weet je al welke schakelaars je wilt gebruiken? Precies die, of (mini) tuimelaars?

Zou zelf voor de mini toggle switches gaan. (Tuimelschakelaars)
Slide switches staan 'profecioneler' maar de kwaliteit van de meeste is helaas bedroevend..

Tsja ik ben maar afgegaan op wat er op de voorbeeldsite staat. Ik heb nog precies 1hp vrij voor dit stukje. Het zijn knopjes die niet heel vaak gebruikt gaan worden dus maakt niet zoveel uit.

persoonlijk zou ik gewoon 2 gaten boren in die E350 als dat lukt en daar 2 tuimelschakelaars in steken.

zo'n klein paneeltje maken is gewoon kostelijk voor wat het maar is, en het ziet er ook niet uit.
Oeh dat durf ik echt niet hoor :) vind het wel meevallen hoe lelijk het is, en als het niet bevalt haal ik m weg en klaar. Maar aan wat voor kosten moet ik ongeveer denken dan? Ik dacht dat het een paar tientjes zou zijn?

vind het wel meevallen hoe lelijk het is, en als het niet bevalt haal ik m weg en klaar. Maar aan wat voor kosten moet ik ongeveer denken dan? Ik dacht dat het een paar tientjes zou zijn?

hangt er echt vanaf hoe degelijk je het wil natuurlijk.
maar ik zou dan die tientjes investeren in iemand die wel durft boren in die E350 :)

Pcies en met zo'n ghetto paneeltje is de module ongeschonden, minder risico en als ik m ooit wil verkopen is hij ieder geval nog origineel. Ik heb een quote binnen van schaeffer, die zeggen rond de 20 euro. Dus voor die 15-20 euro een 1hp paneeltje met extra functionaliteit voor de e350 vind ik helemaal niet gek!

Ik denk dat ik het toch bij schaeffer ga doen. Die tekst erin gegraveerd is op zich wel handig. Als ik niet laat graveren zit ik ongeveer op 12,-. dus dan ontlopen de prijzen elkaar ook niet zo lijkt het. Ieder geval hartelijk dank voor alle info, weer een hoop geleerd.

Laatst gewijzigd:
Back