Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind panelpool fijner. Ze graveren niet (wat ik persoonlijk mooier vind) en hun software (target3001) is veel flexibeler.

Als ik het goed lees op panelpool rekenen ze wel een toeslag van 29,95 voor fpd bestanden...

En dan zijn ze waarschijnlijk nog goedkoper.. Super evil!
Ik kan hem anders wel ff voor je in target3001 fietsen hoor.
hahaJoe. Ik gooi hem vanmiddag ff in Target voor je.
Weet je al welke schakelaars je wilt gebruiken? Precies die, of (mini) tuimelaars?
Zou zelf voor de mini toggle switches gaan. (Tuimelschakelaars)
Slide switches staan 'profecioneler' maar de kwaliteit van de meeste is helaas bedroevend..
Oeh dat durf ik echt niet hoorpersoonlijk zou ik gewoon 2 gaten boren in die E350 als dat lukt en daar 2 tuimelschakelaars in steken.
zo'n klein paneeltje maken is gewoon kostelijk voor wat het maar is, en het ziet er ook niet uit.
vind het wel meevallen hoe lelijk het is, en als het niet bevalt haal ik m weg en klaar. Maar aan wat voor kosten moet ik ongeveer denken dan? Ik dacht dat het een paar tientjes zou zijn?vind het wel meevallen hoe lelijk het is, en als het niet bevalt haal ik m weg en klaar. Maar aan wat voor kosten moet ik ongeveer denken dan? Ik dacht dat het een paar tientjes zou zijn?