• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cr8000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Catscan

Electronic sounddesigner
Tsja toch niet echt mijn ding.....
Ik wou dit beestje modden bij analog solutions maar dat kost me 500 pond beetje te duur....
En het geluid lijkt veel op me 808....
Hij werkt perfect en hij ziet er erg goed uit...
Dus hij is te koop!

275Euro

Attachments

• cr8000.jpg
    cr8000.jpg
    50,9 KB · Bekeken: 76
The poor mans 808 zonder snare.... :D
(de snare had eerder tom3 moeten heten)

Zelf modden kost je 70 GBP ongeveer, met verzending v.h. kitje.... het is onderweg.....
dat wordt feest, binnenkort mijn modverslag! Als dat bevalt ga ik alles in mijn toko modden met van die kitjes... de CR-78 is next. Nog ff en ik heb allemaal tweakbare analoge Roland drumgeluiden 8~
Happy happy joy joy!

Het schijnt dat je die snare na het modden wel 'normaal' (noisy en snappy) kan laten klinken.
Heb je toch voor minder dan de helft een okay 808 cloon.

Programmeren is wel ff wennen trouwens. Je kunt sequentieel met een pauze en een noot knop door de sequence lopen, en de draaiknop geeft aan welk geluid het wordt als je op de nootknop drukt. Waar je zit in de sequence kun je beredeneren, geholpen door het groene ledje dat oplicht bij elke kwartmaat en het rode bij de hele maat.
En je hoort natuurlijk aan de al gezette geluiden wellicht waar je je bevind.
Dus enige ervaring met drumprogrammeren is wel handig.
Tip: als je ergens een bepaald geluid wil veranderen maar b.v. de eerste maat is wel goed, loop er dan naartoe met de geluidenknop op een geluid dat nog niet geprogrammeerd was (ik gebruik nu vast daarvoor accent, want dat zet ik meestal als laatste), en gebruik dan de pauze knop om erheen te lopen. Zet dan de geluidknop op het te editten geluid en do your thing!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back