Fruity raakt plugins kwijt?

HanzZ

Stamgast
Haai,

Ik heb FL STudio 4 en de Waves 3 plugin bundle (directX plugins). Nooit problemen mee gehad totdat ik gisteren een plugin wilde starten in FL Studio en tot de ontdekking kwam dat alle directX plugins uit de lijst waren verdwenen...

Als ik op 'more' klik in de mixer van Fruity zie ik alleen VST Plugins - geen directX plugins meer... weg... foetsie... DirectX instrumenten zijn er nog wel... alleen de effecten missen.

Naast FL Studio gebruik ik ook Cool Edit Pro 2; daarin zijn de plugins nog wel beschikbaar...

Ik heb de plugins opnieuw geinstalleerd - hielp niks
Ik heb Fruity opnieuw geinstalleerd - hielp ook niks

Ikke nie snappe...

Mijn systeem:

P4 2,4 gHz
512 MB
80 gig
Windows XP Home edition
DirectX 9.0

HW

defineer eens je vst folder, ook de alternatieve folder en doe dan
eens een uitgebreide scan. misschien dat het dan lukt? heb eigelijk
geen flauw idee waar het aan kan liggen. succes!

Origineel geplaatst door isnieZot
defineer eens je vst folder, ook de alternatieve folder en doe dan
eens een uitgebreide scan. misschien dat het dan lukt?

Hoe bedoel je precies? Ik heb het over directX plugins, niet VST plugins... of begrijp ik je niet goed?

HW

Origineel geplaatst door HanzZ
Hoe bedoel je precies? Ik heb het over directX plugins, niet VST plugins... of begrijp ik je niet goed?

HW

zitten die niet in dezelfde folder? ben het eigelijk niet zeker maar als ze in dezelfde folder zitten
probeer dan eens wat ik hierboven geschreven heb

Ter aanvulling:

Na een kleine zoektocht op internet ben ik erachter gekomen dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft... (misschien heeft het iets te maken met windows xp?) De enige oplossing die ik tot nu toe ben tegengekomen is: directX eraf gooien en er weer opzetten... makkelijker gezegd dan gedaan geloof ik...

HW

Origineel geplaatst door isnieZot
zitten die niet in dezelfde folder? ben het eigelijk niet zeker maar als ze in dezelfde folder zitten
probeer dan eens wat ik hierboven geschreven heb

Nee die zitten in een andere folder... ik kan ze wel in dezelfde folder installeren maar ik ben bang dat dat niet gaat helpen... ik zal het proberen en ik laat je weten of het werkte...

Wel erg bedankt voor je hulp :)

HW

idd wel een hee; vaag probleem, nog nooit zoiets meegemaakt, en gebruik ongeveer dezelfde setup....

zal thuis eens gaan kijken voor je

Goed dan,

Ik heb nog even geprobeerd om de directX plugins in de VST folder te installeren, maar dat hielp helaas niks...

Ik heb een tooltje gevonden om directX eraf te gooien, maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om 'm te proberen...

Bedankt voor de hulp.

HW

Back