Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Yep!
Als je over je naam gaat met je muis dan zie je ergens onder of boven in je scherm een hyperlink met een id er in. Dat is jouw id en des te lager des te eerder. Volgens mij was Twin-X of zo het eerste lid. Met die Optimus Prime avatar.

Welke SF-ers van het eerste uur zijn er nog aanwezig? Sommige namen zie ik nog steeds voorbij komen
Ben zelf weinig geweest de afgelopen jaren door het werken met software, maar nu weer terug naar de hardware en synthforum is gelijk weer interessant![]()
Welkom terug dan ;-)
Ken je nick nog wel. Volgens mij had ik jouw UM880 gekocht

Oh, grappig. Ik ben nummer 58. Ik "moest" mij aanmelden van een van de eerste mods, dat verklaart een hoop...
Kijk dit is 1 van de eerste threads die nog werkt. Blijkbaar waren de discussies ervoor verloren:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=3
17 maart 2002....

Ik was ook vrij vroeg maar ik kan niet terug vinden welk volgnummer ik heb?![]()

.
. Je kunt de ledenlijst in volgorde van registratiedatum sorteren. En dan wordt het tellen met het handje. Maar misschien is er een andere manier?