• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop Roland Super JX (MKS-70) + PG 800

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

wires

defekt instruments
Deze twee dus
mks70.jpg

pg800.jpg

http://www.vintagesynth.org/roland/mks70.shtml

In perfecte staat, met originele doos en 19" oortjes.
Ik verkoop de programmer niet los.

Samen voor, laten we zeggen, zo'n 650,- euro?

Ja hoor, maar ligt er natuurlijk aan wat je te ruilt hebt.

Ik ben trouwens nog op zoek naar tannoy reveals actief of passief of dynaudio bm5 (passief).
of zo'n dave smith evolver lijkt me wel kinky.

ohja, ik ben ook wel geinteresseerd in een simpele synth met meerdere octaven voor gebruik als masterkeyboard, ik gebruik nu een 2.5 octaafs synth als masterkeyboard. bijvoorbeeld een juno 106 of zo iets dergelijks. of korg wavestation ofzo.

mazzel Jelle

Even offthread:

Even offthread:

Origineel geplaatst door wires
ohja, ik ben ook wel geinteresseerd in een simpele synth met meerdere octaven voor gebruik als masterkeyboard, ik gebruik nu een 2.5 octaafs synth als masterkeyboard. bijvoorbeeld een juno 106 of zo iets dergelijks. of korg wavestation ofzo.

mazzel Jelle

Hoi Jelle,

Even een tip van Astro; "Ben je dan niet beter af met een MIDI-Keyboardje van bijvoorbeeld roland (PC-XXX serie). Is erg goedkoop en is ook aanslaggevoelig. De juno waar jij het over hebt lijkt mij geen goede masterkeyboard-keuze, de wavestation overigens wel."

Groet Astro.

:doei:

Oh, wat is er mis met de juno dan? geen aanslag gevoeligheid ofzo?

ik dacht gewoon een masterkeyboard waar ook nog enigsinds bruikbaar geluid uit komt lijkt me wel relax. juno's zijn de laatste tijd redelijk cheap, dus vandaag...

Oh, sorry, bedankt, ik ben slechts een domme noob :D .

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back