no worries

Ik vind em best okee! De sfeer doet me wat denken aan Plaid. Ik mis wel wat meer definitie in het geluid, het klinkt alsof er wat overdrive of distortion in zit wat me beetje irriteert.
Maar het concept vind ik grappig.

Baby faith vind ik ook wel okee!

Cool. Fijne sfeer en sounds, vooral de melodieuze elementen. Qua drums zou er misschien wat minder distortion mogen zijn, en wat meer gebruik van het stereobeeld. De synthmelodie vind ik wat minder sterk dan de sfeer van de onderliggende partijen, dus die laatste zou ik zelf wat meer aandacht gegeven hebben. Maar goed, dat is misschien gewoon smaak.

Baby faith vind ik ook wel okee!
Ben ik het mee eens, maar die is volgens mij wel van een andere artiest. 8)

Hey gasten,

Bedankt alvast voor jullie feedback! Dat gruizige in het geluid - daar hou ik wel van. Te clean is -wat mij betreft- niet altijd mooi. Wat betreft de melodie, je slaat de nagel op zijn kop, dat is inderdaad iets waar ik nog niet 100% tevreden over ben. Ik heb de geluiden hiervoor al gestapeld maar het is nog niet wat het moet zijn. Misschien gewoon deruit bonjouren en een nieuwe inspelen. Stupide, de klank van de melodie - past die volgens jou wel? Want ook hiervan ben ik nog niet 100% zeker.

Heb je nummer beluisterd en ik vind ook dat het een goede sfeer heeft. Wel vind ik dat, wat ik dan maar het Jaco Pastorius basgeluid zal noemen, te lang doorgaat. Het zou misschien verfrissend werken als daar halverwege geleidelijk aan een (heel) ander geluid voor in de plaats zou komen.

Back