[trance] trancemeuk

Re: [trance] trancemeuk

Origineel geplaatst door fuse
Ja hoor, ik luister een poosje even niet en er wordt alleen maar slechte muziek gepost?
Nou, mooi dat ik daar iets aan ga doen hoor.
dus jij dacht "daar doe ik ook maar ff aan mee"? 8o)

t'iz wel een leuk tussendoortje dit trekkie

Hmz, bij 2.32 is er een flinke volume drop dat klinkt zeer storend. Ook het ritme en bassdrum klinken ietsie dunnetjes. Sample CD's erbij gehaald Fuse? :bekdicht:
Al met al komt het in de buurt bij alle trance-meuk maar het is ietwat slapjes!

(jaja, ik post zometeen ook een track, kun je mij ook meteen afkraken! :D )

Arv

Laat ik het even uitleggen.

Gister kwam een maat bij me langs en die wilde trance hebben.
Dus ik even wat kant en klare beats en wat synthlijntjes bij elkaar geschraapt.
En een uurtje later had ik dit. En dus absoluut niet serieus of zo en dus ook niet gemasterd.

Maar wel zwaar irritant dat Ableton zo'n ontzettend :kont: programma is want die hapert steeds.

Re: [trance] trancemeuk

Ja hoor, ik luister een poosje even niet en er wordt alleen maar slechte muziek gepost?

Nou, mooi dat ik daar iets aan ga doen hoor.

Luister maar eens

http://faxis.dyndns.org/peaks/trancemeuk.mp3

:D

Ja ik dacht... post slechte muziek, dan kan fuse weer even zeuren over het afmix gebeuren... post je geen reply... nou ben ik lekker klaar mee ;)

klinkt wel grappig dit, alleen zoals bambam al zei... een break en een dikke saw erbij :P

ow en commentaar op mn laatste creatie mag altijd nog hor *klik* :P heb je commentaar bij mn andere mixes altijd wel nuttig gevonden. :geslaagd:

;)

Tsja als je even een maandje geen tracks meer luisterd dan kom je om in de nieuwe tracks joh.

Maar ehm niemand die loopt te zeuren dat de verbinding nu zo sloom is?
Mooi!

Kan nooit snel genoeg zijn Fuse :D

En uhh oh ja..... lekker trekkie!

gr. Mario

OK, iedereen mag hem remixen als hij/zij wil.

Stuur de midi files maar op!

Heb jij een SY99,XV5080 en Z3ta dan? :D

Dat nummer heeft toch echt wel iets! (posetief)

Een stemmetje of zo hier en daar? geen gezang maar een uitlegje of zo.

Laatst gewijzigd:
review

review

Pads zijn mooi atmosferisch

De hihatloop gaat vrij snel vervelen...misschien kun je dit voorkomen door m zachter te mixen en wat te doen met meer drumsounds (ook wat perc in de mid-regionen?)

Ik verwacht zo'n beetje een knallende lead ergens halverwege maar dat blijft uit......dit kan echter ook een stijlkeuze zijn, dus hoef je niet per se in acht te nemen deze opmerking :)

Hoe af en toe drums in en uit worden gemixt is abrupt, onverwacht en onsamenhangend. Ableton is een live tool....maar een track is geen ongecontroleerde jamsessie :p

Overall.....veel werk aan te verrichten jongeman!

Ben in kritische bui vandaag trouwens

Heb jij een SY99,XV5080 en Z3ta dan? :D

Stuur maar op fuse,past er; in mr yamaha. Gaat toch alleen om de midifiles. Probeer er wel iets mee te doen!

BAKKES!

Back