Origineel geplaatst door fuse Ja hoor, ik luister een poosje even niet en er wordt alleen maar slechte muziek gepost?
Nou, mooi dat ik daar iets aan ga doen hoor.
Hmz, bij 2.32 is er een flinke volume drop dat klinkt zeer storend. Ook het ritme en bassdrum klinken ietsie dunnetjes. Sample CD's erbij gehaald Fuse?
Al met al komt het in de buurt bij alle trance-meuk maar het is ietwat slapjes!
(jaja, ik post zometeen ook een track, kun je mij ook meteen afkraken! )
Gister kwam een maat bij me langs en die wilde trance hebben.
Dus ik even wat kant en klare beats en wat synthlijntjes bij elkaar geschraapt.
En een uurtje later had ik dit. En dus absoluut niet serieus of zo en dus ook niet gemasterd.
Maar wel zwaar irritant dat Ableton zo'n ontzettend programma is want die hapert steeds.
De hihatloop gaat vrij snel vervelen...misschien kun je dit voorkomen door m zachter te mixen en wat te doen met meer drumsounds (ook wat perc in de mid-regionen?)
Ik verwacht zo'n beetje een knallende lead ergens halverwege maar dat blijft uit......dit kan echter ook een stijlkeuze zijn, dus hoef je niet per se in acht te nemen deze opmerking
Hoe af en toe drums in en uit worden gemixt is abrupt, onverwacht en onsamenhangend. Ableton is een live tool....maar een track is geen ongecontroleerde jamsessie :p
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.