DE GEKSTE de ONBEKENDSTE enz.

Attachments

• coilans.jpg
    coilans.jpg
    88,2 KB · Bekeken: 109
Origineel geplaatst door Cyber_MSD
Na de rechtopstaande mod van de andromeda, de andromeda rack (door dezelfde modders)
Vond de pic op de server van http://www.stucki.com/krhen/downloads/aurora/
Ik was eigenlijk al verliefd geworden op die A6 aurora! :luv:

Deze foto klopt volgens mij niet, kijk maar naar het perspectief van de verschillende knoppen..

Dat is volgens mij een Omegan, die werkt met flexibele discs, een soort grammofoonplaten, waarbij de groeven elk een toets aangeven en daarnaast nog ander soort dingen, zoals effecten e.d.

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
Dat is volgens mij een Omegan, die werkt met flexibele discs, een soort grammofoonplaten, waarbij de groeven elk een toets aangeven en daarnaast nog ander soort dingen, zoals effecten e.d.

Phochos:D

Excuses, dat is dus niet de Omegan. Blijkt dus dat Hammond wel degelijk een 'echte' synthesizer op de markt heeft gebracht in het verleden.

Phochos:stupid :stupid

Origineel geplaatst door lexjo
Dat was inderdaad het eerste wat ik riep toen ik dit plaatje zag WA:)

LOL een draaibanksynth, hier word je synth ge-autokeurd:)

Origineel geplaatst door cyan_circle
geen synth, maar wel de meest krankzinnige interface die ik ooit gezien heb, de Ohmforce Ohmboyz delay plugin.

(tevens is www.ohmforce.com ook de meest debiel verwarrende site ooit)

hier een hoeregroot plaatje:

ss00.jpg

Ohmboyz stelt nog niks voor! Kijk maar eens naar de nieuwe Synthohm-Melohman:
symptohm-funky-synth.jpg

symptohm-funky-filters.jpg

symptohm-funky-brower.jpg

Als dit niet totaal freaked out is weet ik het ook niet meer.

Wauw, als ie net zo vet klinkt als ie deruit ziet!

conbrio,..jaaaaa

conbrio,..jaaaaa

Origineel geplaatst door Tony Veganza
En tussen de croma, blueband en becel , vind je de
Con Brio

even terug in het synth forum geheugen ,...ik kan me iets herrineren ,....
dat er een stelletje hollanders bezig waren [zo,n 2 jaar geleden] met een synth te bouwen
in een soort con brio style ,...heeft er iemand hiero de afgelopen tijd [2 jaar dus / ofso ] nog wat van gehoord
dat project dus ,...????
gegroet

Ik heb deze box set, en ben een tijdje geleden begonnen met een surround remix van deze albums. Apart spul, best trippy op een manier.

OT: hoe vergelijkt hij met bijvoorbeeld Timemachines? (om maar 's ander 'apart spul' van Coil te pakken).

Origineel geplaatst door etaoin
OT: hoe vergelijkt hij met bijvoorbeeld Timemachines? (om maar 's ander 'apart spul' van Coil te pakken).

Het zijn meer 'gefragmenteerde' geluiden dan Time Machines. Het werkt voorzover ik het begrepen heb een beetje zoals Coagula, licht wordt omgezet in geluid. Het is dus niet 1 toon maar een geluidscollage (en zeker niet zo relaxed als Time Machines).

Re: conbrio,..jaaaaa

Re: conbrio,..jaaaaa

Origineel geplaatst door R-ond
even terug in het synth forum geheugen ,...ik kan me iets herrineren ,....
dat er een stelletje hollanders bezig waren [zo,n 2 jaar geleden] met een synth te bouwen
in een soort con brio style ,...heeft er iemand hiero de afgelopen tijd [2 jaar dus / ofso ] nog wat van gehoord
dat project dus ,...????
gegroet

Damn ik ben niet origineel meer. Ik had eens een wild idee door een grote houten kast te bouwen in de con brio stijl, met twee midi klavieren eraan en een computer monitor, daarna nog genoeg ruimte kwijt voor een computerkast en voilá! Een soft synth computer systeem! :D

Ik ben dus wel benieuwd wat die twee ervan hebben gemaakt zoals jij beschrijft ja!

Deze staat ook in het boek wat ik te koop aan bied :)

Origineel geplaatst door joriz
ik keek net op ebay.it en zag deze jongen te koop staan
Ham-Synth1.jpg

het is een hammond! Dit is de link naar ebay (maar hij doet het opeens niet meer)
hammond synth op ebay.it

Ik zag een video clip van stevie wonder Living in the city 1973 waar toch wel heel obscure synths in voorkomen iemand een idee wat het is?
Ik zie dat het plaatje niet goed gaan zal hem vanavond opnieuw posten.

Attachments

• setvie3.jpg
    setvie3.jpg
    4,3 KB · Bekeken: 101
Last edited by a moderator:
Back