Phonic Buizencompressor

ze hebben iig niet bezuinigd op de VU-meters :)

phonic is mijns inziens toch wel van de catgorie behringer hoor... waarschijnlijk hebben zij er voor deze prijs ook lampjes inzitten die oplichten (no pun intended!) zodat het net lijkt alsof de buizen gloeien... of ben ik nou te negatief??

Phonic is een Amerikaans merk (dat zegt natuurlijk niks) maar het is wel heel lekker inkopen voor Feedback vanuit Amerika met huidige dollar koers, misschien dat dat iets zegt over wat phonic eigenlijk waard is, maar misschien zwets ik nu uit mijn nek. :)

weet je wat... ik ga'm vanmiddag gewoon ff checken... feedback zat toch al in de planning, dus is geen probleem... de vorige keer hadden ze trouwens erg veel moeite om me een compressor te laten beluisteren. kostte me een half uur wachten voordat ik een sample cd met piano geluiden (nou niet bepaald wat ik normaal gesproken door een compressor gooi) kon checken... als het vanmiddag makkelijker is luister ik'm en zal ik wel een reactie plaatsen...

Hoe laat ga je ? ik ga vanmiddag tussen 15.50 en 17.00 .. misschien komen we elkaar tegen ;)

helaas... krijg net een telefoontje van m'n maat waar ik mee mee zou rijden dat het niet doorgaat...
maar goed... als je'm zelf wil uitproberen kan ik je aanraden zelf een cd mee te nemen ;)

Ik ben net geweest, maar ze hadden hem nog niet nee... naja...andere keer maar weer dan.
Handig trouwens van feedback om dingen op hun site te zetten die ze niet hebben. :Z

Dat gebeurd wel vaker en niet alleen bij feedback. Ze hebben tenslotte ook zoveel op hun site staan....

gr. Mario

breek me de bek niet open

Ik wacht echt waar al vanaf nieuwjaar op een MAM warp 9 !!!

Ik mail ze maar ze sturen niets terug !!!

bastards !

FRé

[offftopic]
DAn heb ik slecht nieuws voor je, de WARP 9 komt nooit meer bij feedback.... als ik jou was zou ik het proberen bij www.thomann.de

Feedback doet niet meer aan MAM...
[/offftopic]

ii heb wel van meerdere mensen gehoord dat phonic apparaten ook behoorlijk ruisen,
lijkt me ook niet echt waar ik op zit te wachten........

die warp 9 ruist ook...koop je een filterbank met lowpass filter,,, krijg jer er high unpassed ruis bij...tsss

nou, ik mag zeggen dat ik zo'n compressor in huis heb en er zéér over te spreken ben.
Je verwacht niet veel van 't merk en voor zo'n prijs begin je misschien ook al te twijfelen maar test ze eens uit.
Ik vind ze zéér goed!!!!

Origineel geplaatst door Jos Pos
nou, ik mag zeggen dat ik zo'n compressor in huis heb en er zéér over te spreken ben.
Je verwacht niet veel van 't merk en voor zo'n prijs begin je misschien ook al te twijfelen maar test ze eens uit.
Ik vind ze zéér goed!!!!

laat eens horen dan !

ik ben namelijk net zo sceptisch als jena in dit ..

echter ik wordt natuurlijk graag overtuigd

Bericht door een moderator:

maak er nou niet zo'n troep van !

@Jos Pos :

kan je me je ervaring vertellen over je phonic buizencompressor ?
Ik wilde graag weten of het wat is en waarom dan wel.

Kun je misschien een vergelijking maken met andere multibandcompressors ?

groetjes,

Even een postje zodat ik in mijn mail krijg wanneer deze thread weer nieuwe posts heeft.
Ik ben zelf namelijk ook geinteresseerd in een buizencompressor.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op deze phonic, en de behringer T1952.

Het verschil is dat de behringer slechts 2 kanaals is, en de phonic 2 bands en 2 kanaals.
Ik heb beide nog niet kunnen checken maar ik blijf benieuwd.

-C-

phonic is volgens mij de proffesionele lijn van YOKO, of een afscheiding van SUPERTECH

het haalt het volgens mij niet bij Behinger's deutsche Grundlichkeit!

Back