Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door cangoeroes
phonic is volgens mij de proffesionele lijn van YOKO, of een afscheiding van SUPERTECH
het haalt het volgens mij niet bij Behinger's deutsche Grundlichkeit!

Origineel geplaatst door Jos Pos
Ik vind hem zéker beter dan alle hetgene wat ik van behringer heb gestest (aangezien er een vergelijking met behringer was)
.. Please??
Origineel geplaatst door fuse
Die TL audio FAT komt ook in die prijsklasse. Is misschien ook interessant.
Compressors kun je niet genoeg hebben. Of lekker ranzig of subtiel. Maakt niet uit.
En ruis heb je gates voor.
En zat net ff naar die Ted Pro P8 Edward de compressor te kijken. Maar die's net ff een tikkie duurder. MAAR WEL GAAF!
Dus......
)die in mijn oren heel weinig met het geluid doet. Ik vond het tijd worden om een "betere" compressor te kopen (ik vind het beter als hij het geluid vetter maakt) En ik denk dat een buizencompressor mij dit kan geven...Origineel geplaatst door fuse
Die TL audio FAT komt ook in die prijsklasse. Is misschien ook interessant.
Compressors kun je niet genoeg hebben. Of lekker ranzig of subtiel. Maakt niet uit.
En ruis heb je gates voor.
En zat net ff naar die Ted Pro P8 Edward de compressor te kijken. Maar die's net ff een tikkie duurder. MAAR WEL GAAF!
Dus......
.Origineel geplaatst door cangoeroes
het haalt het volgens mij niet bij Behinger's deutsche Grundlichkeit! [/B]
)Origineel geplaatst door Downside Studio
Niet om de knuppel in het hok te gooien, maar ik neem aan dat jullie wel beseffen dat je in deze prijsklasse het woord 'buis' met een knipoog moet nemen. Toevallig stond ik tijdens de introductie van de behringerbuizen serie een aantal jaar geleden op de beurs naast een mij zeer bekende technicus die in gesprek was met een ontwerper van behringer...
om een kort verhaal samen te vatten.....zet een waanzinnige spoiler op een mini, met de advertentie..gaat 2x zo hard want heeft spoiler en voila....kassa!
De voeding van een echte buizenmicrofoon is normaal al duurder dan zo'n hele phonic of behringer.
Let op: ik zeg niet dat ze slecht klinken of rotzooi zijn, alleen dat als je op zoek bent naar een buizensound, je niet voor een euro op de eerste rang kan zitten...het ding kan goed klinken en goed werken, maar dat hele buizenverhaal is puur gimmick.
Origineel geplaatst door Downside Studio
maar dat hele buizenverhaal is puur gimmick.
totdat je es wat anders hebt gehoord, maar dat komt een ieder Origineel geplaatst door Syntax Terror
Die TL Audio FAT ziet er interessant uit! Maar eerlijk gezegd ben ik een n00b als het om compressie gaat, ik heb nu een klein DBX table-top compressortje (50 euro)die in mijn oren heel weinig met het geluid doet. Ik vond het tijd worden om een "betere" compressor te kopen (ik vind het beter als hij het geluid vetter maakt) En ik denk dat een buizencompressor mij dit kan geven...
), dan zal compressie meer slecht als goed doen. Wanneer je hier meer ervaring mee hebt, kan je ook beter de verschillen horen tussen de modellen die aangeboden wordt. 
Origineel geplaatst door maxdox
Die dbx table top heb ik ook![]()
Maar dat ding is ook leuk! Dat plastic ding ziet er NIET uit... maar onderschat 'em niet. Zijn Compressie is aardig bruut, en genoeg transparant. Dat ding is bijv. al tig keer beter als een behringer composer. (maar inderdaad: de composer HOOR je veel sneller,.............