opgefokt

feindbild

!TKRÓKT!
nadat je m'n nieuwe track hebt gehoord, krijgt het woord 'rust' weer een heel andere betekenis :D

hier is hij te vinden.

goede boxen kunnen wonderen doen en worden bijgevolg aangeraden. op maximum volume komt hij beter tot zijn recht.

de groetjes aan de buren.

hans

:D

Origineel geplaatst door Catscan
mmm ik had toch bij de 2.35 een ander melodietje gebruikt ;)

bij nader inzicht had ik inderdaad beter een septiem ipv een terts op de tweede gepunte 16de van die maat gebruikt... ;)

of bedoel je iets anders?

HEERLIJK!! :D

Damn, mag je vaker maken. Lekker kraak piep, maar niet kapot ... Damn. Dit is tieten!!

Jaaaaa hehehe. Net als Stegeman, hier hou ik van! Vet. :okdan:

ah heerlijk als die dikke bass er weer inkomt aan het begin van de 3e minuut - leuke synth sounds komen er dan by the way

doet me een beetje denken aan stuff als Somatic Responses "touching the void"cd - of Converter ofzo. luister je veel naar dat soort dingen?

ieder zijn goesting maar dit is echt mijn ding niet... :bekdicht:

erm... zit ik te luisteren naar AM radio waar de tuning er net naast zit ik te luisteren naar AM radio waar de tuning er net naast zit ik te luisteren naar AM radio waar de tuning er net naast zit ik te luisteren naar AM radio waar de tuning er net naast zit ik te luisteren naar AM radio waar de tuning er net naast zit ik te luisteren naar AM radio waar de tuning er net naast zit... *Kgggkz*

Mijnn auto doet dit soms in de winter bij het starten.

Kraakworst

Kraakworst

Een mooie herstbruine kakafonie. Wat een kleurenpalet. Doet ook denken aan bokbier dat reeds ver over de datum is. Voor de echte liefhebber dus. Naast Stegeman ongetwijfeld ook goed te verteren i.c.m. Kips leverworst en Unox mini-knak. Wordt binnenkort ook weer gebruikt door de winterschilder om oud behang van de muur te halen, d.m.v. 'schrikwerking'. Prettig weekend !

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
ah heerlijk als die dikke bass er weer inkomt aan het begin van de 3e minuut - leuke synth sounds komen er dan by the way

doet me een beetje denken aan stuff als Somatic Responses "touching the void"cd - of Converter ofzo. luister je veel naar dat soort dingen?

dank!
ben vorig weekend naar maschinenfest (http://www.maschinenfest.de) geweest. dat heeft zeker zijn invloed gehad :)

Hoe maak je dit?? Een ambient nummer met MEGA distortion over de master????

tjsa, somatic responses kan ik hier niet helemaal in horen, maar ja..., symfonisch is het in ieder geval wel
8)

Klinkt een beetje als ons eerste optreden met de R8 over de Metalzone van Boss.. :) vet bruut natuurlijk... maarehm.. niet echt kamermuziek... kzou niet weten wanneer je dit zou moeten draaien, of beluisteren..

conclusie:
Beetje vreemd, maar wel lekker :)

[edit]Ik krijg net te horen van eerwaarde PH dat je ook een metalzone hebt... Dus dat is die klank die ik herken.. :D[/edit]

Tering wat een Track..

Klinkt goed en zeker weten geen kamer muziek..

bedankt iedereen! ben blij zulks te horen! :okdan: :mega:

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Hoe maak je dit?? Een ambient nummer met MEGA distortion over de master????
8)

ditmaal gewoon de 16 step sequencer van de yamaha dx200, een jomox airbase, een metalzone, een m-one en compressors. en vooral: tweaken als gek :D in dit nummer heb ik mijn twee mengpanelen echt zeer intensief als instrument gebruikt. en voor het eerst net geen ambient soundscapes in de achtergrond bijgevoegd.

Origineel geplaatst door RelaxZomaniaQ
vet bruut natuurlijk... maarehm.. niet echt kamermuziek... kzou niet weten wanneer je dit zou moeten draaien, of beluisteren..

zo vaak mogelijk ;)

Laatst gewijzigd:
Toch luisteren

Toch luisteren

Maar koptelefoon gehaald, maar dit is behoorlijk goed. Enige puntjes van kritiek:

- Er valt een boel hoog weg als die zware bas erinkomt. Dat moet even ge EQed, en gecompressed worden.
- Arrangement kan wat minimaler
- Meer distortion! de track is nog redelijk braafjes.

Het doet mij sterk denken aan Mono no Aware, met wat Somatic Responses invloeden. Ik hoor ook wel wat powernoise invloeden. Blijkbaar wordt er ook geluisterd naar Thorofon en Genocide organ daar. :)

Back