Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door olafmol
na ff de demo van Max/MPS en Jitter te hebben gedowned en er wat mee te hebben gespeeld op een mac ga ik je iets vertellen Dob:
wat jij wil is Jitter in Max/MPS..ofwel: koop speciaal een mac, of wacht tot jitter is geport naar Windows en speel ondertussen met Max/MPS om te leren..maar dit is gewoon *precies* iets waar je naar op zoek bent.... jou postings terughalend....
Olaf

Origineel geplaatst door Gran&Tilly
Hey waarom lees ik hier nergens de naam van eboman? Hij maakt al jaren vette audio/video composities. Waarbij de video ook echt in de muziek terug komt en omgekeerd. Wat je hoord is wat je ziet, wat je ziet is wat je hoord.
Hij is nu bezig met de scrtz interface, waarbij hij een LISA achtige handschoen gebruikt om samples aan te sturen en te manipuleren, erg vet.

Origineel geplaatst door olafmol
kheb trouwens nog een origineel handgemaakt "FEBOMAN" tshirt in febo-logo en -kleuren in de aanbieding![]()
Origineel geplaatst door dob
Zoals b.v. ook die videoclip van de Chem. Brothers met dat treinuitzicht..... lang niet zo'n geniale clip gezien. Het is gruwelijk herkenbaar en de uitvoering had niet beter gekunt volgens mij. Ik snap niet dat ze zoiets niet 48 keer per dag uitzenden om TMF/MTV. (Er zitten te weinig vrouwen in denk ik voor een commerciele zender)
Heb hem toen maar 2 keer gezien. Ben 2 keer mijn kin moeten gaan terugzoeken.
Het is echt gewoon iets waar ik van binnen op kick!

Origineel geplaatst door Prophet
Ik heb ook elders op een forum gelezen dat Adobe Premiere en Adobe Elements zo goed zou zijn, dan niet voor het VJ gebeuren, dan wel het equivalent van iets dat Pro is op de Mac qua video editing, en effecten.
Het probleem is dat je wel een BOM van een P4 nodig hebt wat niet het geval is met zoiets als een arkaos. Of kan je daar hetzelfde mee?
:confused:tjek.............................................het......................................net...Origineel geplaatst door Musia7000
Nog even een klein vraagje; weet iemand ook of het mogelijk is om ergens aan cd-roms met video-samples (avi etc) te komen? Ik zou graag losse, korte preset-clips willen gebruiken, aangezien ik zelf nog niet zoveel beeldmateriaal heb:confused:
.Origineel geplaatst door 6 trak
tjek.............................................het......................................net...
en als je het video visje hebt gevangen haal je hem binnen...
...ik zal gelijk mijn hengel even uitwerpen...... 
dit was geen tip... maar slechts een voorkauw actie...Origineel geplaatst door Musia7000
Echt een fantastische tip.........ik zal gelijk mijn hengel even uitwerpen......
![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
dit was geen tip... maar slechts een voorkauw actie...

Origineel geplaatst door 6 trak
dit was geen tip... maar slechts een voorkauw actie...
Origineel geplaatst door Slipperman
denk niet dat hij je snapt![]()
:

Origineel geplaatst door foton
Ik zie dat veel mensen het hier over Adobe Premiere hebben.
Ik heb het programma eenmaal geinstalleerd en ik heb 'm er ook direct weer er af gegooid.
Het programma werkte traag en ik vond het vrij onoverzichtelijk.
Je kunt veel beter Vegas gebruiken voor het editen van video beelden, werkt echt perfect.
Het programma is overzichtelijk, duidelijk en heeft zeer veel opties, ik kan het dus iedereen aanraden, maar het hangt ervan af wat je gewend bent om mee te werken.