Jupiter 8 op 2dehands.be

rockAmusic, patrick wilkin uit namen is het figuur achter deze Jupiter 8, verwacht maar niet dat je die synth daar meeneemt voor minder dan de hoofdprijs, bespaar je de illusie.

Kijk een echte jp8, een echte persoon ...
Stom toch dat iemand meteen wordt uitgemaakt voor oplichter alhier omdat hij zelf de hoogste prijs wilt ipv dat te laten afromen door doorverkopende handelaartjes
Nou ja, wie nog een jp8 zoekt, tast door....

Wat belet ons te bieden... Dat ie naar ebay gaat.

S P E C U L E R E N

Dingen bedenken die misschien waar zijn of misschien gebeuren
Voorbeeld: `Je kunt er eindeloos over speculeren, maar de tijd zal het leren.`

Stom toch dat iemand meteen wordt uitgemaakt voor oplichter alhier omdat hij zelf de hoogste prijs wilt ipv dat te laten afromen door doorverkopende handelaartjes

Een belangrijk punt is hier dat hij of zij totaal geen enkele info geeft behalve dat ie volledig werkt (i doubt it). Dus, moet je iemand bijna dwingen om met info te komen, dus nee daar begin ik niet aan want het zet kwaad bloed. Ik ben niet wanhopig, misschien anderen wel, maar dat is dan eigen schuld.

De jupiters zijn dun gezaaid, als je er een wil moet je het spel spelen volgens de regels die de verkoper heeft bedacht, dat betekent bieden, daarna ga je kijken als je wordt uitgenodigd en besluit je ter plekke of je er voor gaat of niet.

Het gebrek aan goede foto's zal de biedingen negatief beinvloeden dus ik verwacht geen te hoge prijs voor deze Jupiter. (Tenzij er nog secundaire spelregels gehanteerd worden die niet worden genoemd)

Als je voor de hoofdprijs vintage wilt verkopen, dan mag best verwachten dat er goede info wordt gegeven aangaande de technische staat en service-record.

Precies. En als die info er niet is of komt dan zegt dit heeeeel veel over de staat van deze unit ben ik bang. Maw, avoid.

@Arv:
Eensch.
Mijn ervaring is dat als er service is gepleegd, dat graag in geuren en kleuren wordt uitgedragen omdat het een verkoopsargument is. Is die info er niet, dan kan het zijn dat er wel het een en ander is gedaan maar niet gedocumenteerd is. Iets wat helaas nog steeds veel gebeurt.
Foto's van de binnekant wil ik zien.

Sorry maar daar gaat het nu echt totaal niet over, over de hoofdprijs. De persoon in kwestie is gewoon totaal niet eerlijk met de gebreken en houdt foto's achter de hand..

Als je zo een hoofdprijs wilt kapen daardoor ben je wat mij betreft een oplichter. Klaar mee.

Een goede verkoper zet de gebreken al online met de foto's en een bedrag die hij er graag voor wenst. Dat je niet op de hoogte bent van de actuele prijs van een JP8? Laat me niet lachen. In plaats van "ik neem contact op met de eerste 3 bieders'' Ik heb echt nog nooit zo'n antwoorden mogen ontvangen. En gelukkig maar.. Hoe onbeleefd gewoon..

Blijkbaar heeft de verkoper wel tijd om zo'n mails te versturen.. Maar naar extra foto's is het gissen. Lachertje.

Ow ik zie nu pas dat er ook een link naar zn site bij zit, met meer foto's. Maja ik weet nog niet wat dit moet betekenen dus ik doe niet mee...

Da's mooi. Hoe minder bieders hoe lager de prijs voor wie hem wel koopt.

Anders koop je de arturia versie toch :P

het probleem is niet dat je moet bieden,wel dat je geen enkel details te weten krijgt of xtra foto's

heb xtra foto's gevraagd,noppes,telefoon,noppes,hij blijft verder wel mails naar me sturen om mee te bieden

hoe dom is die kerel wel

De jupiters zijn dun gezaaid, als je er een wil moet je het spel spelen volgens de regels die de verkoper heeft bedacht, dat betekent bieden, daarna ga je kijken als je wordt uitgenodigd en besluit je ter plekke of je er voor gaat of niet.

Het probleem is dat ze laatst nogal manipuleren op 2dehands,dat als je het hoogste bod plaatst,achteraf niet koopt,ze negatieve feedback op je account plaatsen als funbieder ,heeeeeel lastig!

of je moet telkens een nieuw account aanmaken..wat dan weer niet goed is als je iets wil verkopen

het probleem is niet dat je moet bieden,wel dat je geen enkel details te weten krijgt of xtra foto's

heb xtra foto's gevraagd,noppes,telefoon,noppes,hij blijft verder wel mails naar me sturen om mee te bieden

hoe dom is die kerel wel

Er is kennelijk genoeg animo, zeker voor deze vraagprijs
Tja sommige synths blijken gewild en zeldzaam, tja dan wordt het iets anders gespeeld, moet je iets meer jezelf en je beurs rekken
Ik ben blij dat ik dat achter de rug heb
Herinner me de rusteloosheid nog toen ik bv in de gelegenheid kwam een synthi aan te schaffen, beetje zelfde idee
En over foto'svan de binnenkant: weet niet of dat nou altijd zo'n goed idee is, zie mezelf echt niet met een schroevendraaier de boel openmaken , denk dat ik meer beschadig dan dat het echt wat opleverd.

Ps is er al iets bekend aangaande de lopende ( biedingen)race? Het begon om 20.00 toch :-)

Laatst gewijzigd:
Zeldzaam zijn ze absoluut niet,er zijn er genoeg te koop steeds,probleem wel bijna allemaal met beschadiging of gebruiksporen.

Zeldzaam en gewild is bvb een Synton Syrinx Of RSF Kobol Keyboard,los van wat de prijs mag zijn,die zie je gewoon niet,dat is dan pas zeldzaam.

Back