mac OS9 serieel midi interface

Status
Please reply by conversation.

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Ik zoek een simpele midi interface die werkt met Mac OS 9
Had hier zelf een Opcode MIDI Translator II, maar die lijkt geen kik meer te geven.
Liever een simpel 1 in 1 uit die via de seriele kabel zelf gevoed wordt.

Richtprijs: aangezien dit voor veel mensen gewoon geen waarde meer heeft of dat sommigen het gewoon zouden weggooien heb ik er zelf ook niet superveel voor over, maar afhankelijk van hoe ver je woont komen we er wel uit :biertje:

Hi, heb nog op zolder ergens een miditranslator pc? Heb je daar wat aan? Gr zappa

Opcode MIDI Translator II
Precies zo een heb ik hier nog ergens, netjes in de doos en voor zover ik me kan herinneren nooit gebruikt. Als je interesse hebt kan ik wel eens gaan zoeken. 8~

Precies zo een heb ik hier nog ergens, netjes in de doos en voor zover ik me kan herinneren nooit gebruikt. Als je interesse hebt kan ik wel eens gaan zoeken. 8~

Zit er toevallig ook een driver bij in dat doosje?
Zoja, heb ik zeer zeker interesse

Geen idee. Ik zal kijken of ik hem kan vinden, maar er is een kleine kans dat ik hem naar de kringloopwinkel heb gebracht.

0s 9 compatible serial midi interface

0s 9 compatible serial midi interface

hey there.

i got an old MOTU Timepiece with Wordclock, SMPTE and Sync function apart from it's fully blown midi capabilities.

all cables come with it.

get in touch.

living in Antwerpen though

0483 289898

hey there.

i got an old MOTU Timepiece with Wordclock, SMPTE and Sync function apart from it's fully blown midi capabilities.

all cables come with it.

get in touch.

living in Antwerpen though

0483 289898

Thanks, but I need a small and simple interface.

Ik heb hier een Opcode studio64x mocht je interesse hebben.

Ik zal kijken of ik hem kan vinden, maar er is een kleine kans dat ik hem naar de kringloopwinkel heb gebracht.
Sorry, kan niks vinden... Gek, want ik zie het doosje nog zo duidelijk voor me.

@torp jammer! toch bedankt om te kijken

@biam: ja die is ook veel te uitgebreid voor mij :) heb zelf Unitor+AMT8's trouwens in rack hangen.

Ik zoek gewoon iets heel simpel (1 in 1 out is genoeg) om samples van en naar mn sampler te sturen via midi.
Mijn oude mac heeft ook USB, dus een interface met USB mag ook, als er maar drivers zijn voor OS9

Ik heb nog een Midisport 2x2 USB MIDI interface (oude versie, niet de Anniversary Edition). Ik heb hem vroeger met de G3 en OS9 gebruikt maar nu heb ik hem niet meer nodig. Is in zeer goede staat en ik zou er niet veel voor willen. Maar ik zit in Duitsland. Ik heb misschien nog de driver CD ROM en de box maar ik denk dat ik ze niet meer zou vinden.

Ik heb nog een Midisport 2x2 USB MIDI interface (oude versie, niet de Anniversary Edition). Ik heb hem vroeger met de G3 en OS9 gebruikt maar nu heb ik hem niet meer nodig. Is in zeer goede staat en ik zou er niet veel voor willen. Maar ik zit in Duitsland. Ik heb misschien nog de driver CD ROM en de box maar ik denk dat ik ze niet meer zou vinden.

Ik heb zelf nog een Midisport 2x2 gehad.. Ooit eens uitgeleend en vergeten aan wie :D Is dus weg. Ik meen me inderdaad te herinneren dat deze goed werkte.
De driver heb ik zeker zelf liggen. Ik houd nog even alle opties open :okdan:

vintage midi voor Apple os6 t/m 9

vintage midi voor Apple os6 t/m 9

Ik heb dit nog liggen. Beide mini-din serial connectors.

De kleine is origineel Apple, met exact 1 midi-in en midi-uit.
Volgens mij eentje van de aller-aller-eerste voor Mac.

En de andere is de grote broer Translator Pro van Opcode.
Is in Brabant nabij Tilburg.

Attachments

• FullSizeRender1.jpg
    FullSizeRender1.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 142
  • FullSizeRender2.jpg
    FullSizeRender2.jpg
    38,8 KB · Bekeken: 144
  • FullSizeRender3.jpg
    FullSizeRender3.jpg
    39,4 KB · Bekeken: 139
  • FullSizeRender4.jpg
    FullSizeRender4.jpg
    41 KB · Bekeken: 147
Ik heb er nog wel eentje liggen. Volgens mij een Motu? (1 in 1 uit)
Zal van de week eens kijken

Sorry, kan niks vinden... Gek, want ik zie het doosje nog zo duidelijk voor me.
Hee, ik heb hem gevonden! Toen ik niet op zoek was (opruimen vanwege bezoek).
Wat bedoel je met een licensie? Er zit geen diskette bij.

Vanavond heb ik meer tijd.

Status
Please reply by conversation.
Back