mac OS9 serieel midi interface

Status
Please reply by conversation.
Hoeft het niet meer? Ik heb geen driver.

Oh jawel, moet nog even alle opties overlopen => druk.

Gebrek aan driver ben ik een beetje bang voor.. Ik denk dat ik voor de Midisport van Bastian ga, ok geen serieel midi ding, maar wel iets die perfect werkt op OS9 en daarnaast ook nog een nut heeft 8~ En de drivers zijn gewoon te downloaden. Ik was echt vergeten dat USB ook gewoon werkt onder OS9

In elk geval bedankt voor alle reacties! Niet zoveel keuze verwacht :kroon:

Op mijn huidige OS X-schijf (SSD) staan nog twee lege mapjes "Translator" en "Opcode", van een backup van een oude harde schijf (OS9). De inhoud is verloren gegaan bij een HD-crash enkele jaren geleden. Hoogstwaarschijnlijk staan beide mapjes gevuld en wel, nog op een oudere HD, ergens in het fietsenhok. Maar dan moet ik wel veel moeite doen en als je toch voor die Midisport gaat...

Het is zelfs mogelijk dat ik de originele diskette ook nog heb, in een doos vol met diskettes. Maar dat is nog meer moeite. :D

ik heb ook heel wat staan.. maar geen specifieke driver voor de midi translator pro.

mijn midi translator pro II heb ik eens in een lot met andere zaken verkregen, geen idee dus of ie werkt of niet, zonder driver kan ik het moeilijk zeggen.

ah in dat geval is het gewoon kapot, want OMS heb ik geprobeerd (en er terug afgegooid achteraf :) )

Status
Please reply by conversation.
Back