hard style trakje...

klinkt best aardig, alleen de basdrum mag wel wat harder. (je noemt het zelf hardstyle)

hmm tis meer trance dat noice fade geluidje vink niet echt lekker smeert de hele boel dicht
de track heeft trug kerende elementen dit is noet verkeerd maar de mix is vlak er zit niet echt een climax in . begin is gewoon goed . matimba in hardstyle ?? heb er geluukig geen verstand van gooi eens een distortuin op die clap

alweer die rides.... hum... mag inderdaad wat beter afgemixt worden.. wat meer bass, en wat minder treble naar wij dachten :)

rides?

rides?

Wat bedoel je met, alweer die rides, als ik vragen mag?
Die schelle swoesh klinkt in de disco idd te fel.

rest klonk op zit redelijk.

Re: rides?

Re: rides?

Origineel geplaatst door darkxceed
Wat bedoel je met, alweer die rides, als ik vragen mag?
Die schelle swoesh klinkt in de disco idd te fel.

rest klonk op zit redelijk.

Die schelle swoesh???? Ok... dat is onbegrijpelijk.. maar rides.... je weet toch wel wat ik bedoel.... anders: google maar ff zoek naar: rides en drumstellen

owaj rides

owaj rides

Dacht dat je die 'swoesh' ermee bedoelde.... :S
Die overheersde best wel in de disco.

Maar die rides vind je saai, of alweer gebruikt of wat?

vooral alweer gebruikt.. komt altijd voor in dit soort muziek, terwijl dat helemaal niet nodig hoeft te zijn

maar leg es uit.. of definieer: swoesh

definity woesh

definity woesh

Is een noise sound die op komt.

na 15 seconden en 47 weer enkele keren
na 1:00 samen met de marco V distortie tom.

Ik vond deze de kick en bass vooral tegen werken. is best schel geluidje

Nou ik vind het wel een lekkere track en je hoeft niet altijd zo'n kick te gebruiken die je altijd hoort bij hardstyle tracks..misschien wat kleine aanpassingen en die ride klinkt voor mij wel te droog mag wel een beetje meer delays over heen oftewel er moet ff iets aan gebeuren maar voor de rest een lekkere track..:dj:

en sommige geluiden moeten ff beter afgemixt worden ...misschien ff koptelefoon opdoen ..om beter te horen als je dat nog niet gedaan hebt.

Laatst gewijzigd:
Dit is een goeie track want de sfeer is goed.
De breaks zijn mooi en wel een beetje komisch door die rare stem samples.
Over de mix problemen waar ik tot nu toe over gelezen heb op deze thread.
Geef ik het advies om het te vergelijken met een reeds uitgebrachte nummer op CD.

Goed gedaan en ik ben benieuwd of de mensen er op de dans vloer er voor gaan op
deze Reborned3.

Laatst gewijzigd:
dansen

dansen

Mensen zijn er zeker van de dans vloer losgekomen.
Alleen breekt niet 'swoesh' de agressie af vind ik.
Die dus nog te schel, verder vond mijn platenmaatschappij 1 van de betere track, samen met een andere die mega slecht afgemixt is, maar ik zag in dat nummer niet echt iets in, hun lbijkbaar wel.

iig bedankt allen voor de comments.

btw, zou het trouwens misschien wat zijn om een meeting te doen met wat muziekanten, of iets doen.
Kweet niet of jullie al iets onder elkaar doen, zal wel moeilijk gaan ivm met mzuiek stylen.
Vroeger ging ik (1997-2000) naar demo parties, aantal wedstrijden daar ook gewonnen.

dit is echt geen hardstyle track eerder hardtrance
ik maak zelf hardstyle en die zijn echtwel een stuk harder
maar het klinkt wel lekker maar ik zou die kick even een stuk oppompen

:D

Back