Onderdelen

Status
Please reply by conversation.

Mk II

Fris Gewassen Lid
Ik durf het bijna niet te vragen maar wie heeft er restjes electronica onderdelen voor de geef?
weerstanden, diodes, ic's, ledjes, potmeters, knopjes, draad; ik kan echt alles gebruiken. Heb jij de soldeerbout aan de wilgen gehangen of net een voorjaar-schoonmaak gehouden in je ladenkastje dan zou je deze werkloze met nul-budget heel blij maken met jou overschotjes.

In de regio Utrecht/ Nieuwegein kom ik het graag ophalen en anders betaal ik de verzendkosten? Laat maar weten als je iets voor me hebt.

ff beetje off topic:
Recyclage is ook altijd een leuke bron voor gratis onderdelen. Bij ons in Belgie heb je "containerparken" (= afvalinzamelpunt) waar er altijd wel iets nuttig te rapen valt (het mag zgz wel niet, maarjaaa... ik kom telkens als ik iets ga brengen daar met iets "nuttig" terug thuis).
Oude videorecorders bvb zitten vol met leuke onderdelen.. En qua leuke knopjes is er ook keuze genoeg

Recyclage is ook altijd een leuke bron voor gratis onderdelen
weet ik al, heb net vanavond weer een hele hoop kleingoed van een sloop-printje afgehaald. De elco's waren helaas allemaal gaar :) maar toch bedankt voor de tip

(het mag zgz wel niet, maarjaaa... ik kom telkens als ik iets ga brengen daar met iets "nuttig" terug thuis).

Wow. :( In 'mijn' containerpark stenigen ze je bijna als je maar te lang blijft kijken naar de 'elektroberg'

Ik heb donkerbruin vermoeden dat de heren parkwachters aldaar zelf een handeltje hebben opgezet en geen concurrentie dulden...

Ja inderdaad, oude buizenversterkers opscharrelen aldaar kun je inmiddels echt wel vergeten. Maar ik moet zeggen dat je diverse electronica/kabels/ab's accesoires soms voor bijna niets in de kringloopwinkels kan scoren..

Wow. :( In 'mijn' containerpark stenigen ze je bijna als je maar te lang blijft kijken naar de 'elektroberg'

Ik heb donkerbruin vermoeden dat de heren parkwachters aldaar zelf een handeltje hebben opgezet en geen concurrentie dulden...

die bij ons is zo druk dat ze het zelden zullen zien.
ik haalde er 2 weken terug nog een werkend en splinternieuw apple keyboard van de stapel (winkelprijs 70 euro), een kennis van me liep er net rond met een al even splinternieuwe platendraaier in koffer (werking wel onbekend).. En geen zever: 2 weken daarrvoor nam een andere kennis een Nintendo met een stapel games in originele verpakking mee van de stapel.. Er zaten enkele zeldzame games tussen die meer dan 100 eur/stuk waard zijn... Ik snap niet wat mensen bezielt om zo'n dingen weg te gooien :stupid .. Motiveert mij wel om netjes te sorteren 8~
maar goed, lekker off-topic :kroon:

Ach ja, de sloop.
Traantje van zoete herinneringen weg pinkt.

Ik heb nog wel een zooi Chinse elco's die ik als test heb gekocht.
Ik durf ze niet te gebruiken om dure synth's mee te recappen dus die liggen hier toch maar niets te doen. Ik zal die eens bij elkaar rapen en kijken wat ik nog meer heb.
Stuur me een PB met je postadres dan maak ik een verrasssingspakketje voor je.

Status
Please reply by conversation.
Back