Bambamstudio moderator af

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Marc, :dj: Klasse!!
ook namens mij erg bedankt voor je inzet de afgelopen 2 jaren. Mede dankzij jou is het forum uitgegroeid van een kleine community tot een zeer volledige vraagbaak en ontmoetingsplek voor elektronische muzikanten!
Blijf je nog wel de hof-fotograaf van de meetings??

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden vind ik! Respect voor de mods en admins van dit (non-commerciele) forum.

Groeten van Oxy. :okdan:

Marc,

Bedankt voor je collegaschap (wat is dat nu voor woord), de kip, en het logeren voor vergaderingen, en het weghouden van de honden tijdens dit soort dingen.

Greetz

Ik sluit me aan bij Martijn!
En ik bedank ook je vriendin voor de gastvrijheid en de lekkere hapjes destijds.

Die kip was inderdaad goed. :{

Bedankt voor alle moeite Bamse en succes verder :okdan:

gr. Mario

Dank je, Marc! Ik was ook wel eens de "pineut" maar je was altijd consequent. Dat zijn maar weing mensen; ik heb daar veel respect voor.

Je was een goede moderator en ik ben blij dat je mede-forummer blijft!
Ik zal je naam in Neuron vereeuwigen zodat je die ook moet kopen!:D

Marc,

Bedankt voor je goede pogingen ons wat op te voeden. Of het gelukt is, zal nog moeten blijken, maar met het groepje mods dat overblijft, moet dat lukken. Hoewel de complete discussie (gelukkig) langs me heen gegaan is, moet ik wel zeggen dat ik het jammer vind dat je je bepaalde "meningen" van mensen zo hebt aangetrokken, dat je uit het oog verloor dat het gros van de forumbewoners jou inzet en stempel op dit forum WEL waardeerde.

Vaarwel als mod, welkom als lid, en voor de overgebleven mods: veel sukses !

:halleluja

:halleluja (en veel van ons weten wel wie ik nu imiteer;)

Een mod armer en een lid rijker.

-C-

Woorden schieten te kort!!!!
=( =( =( =( =( =( =( =(

Bedankt!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back