Het Verkeerde Doel - België (EK2016)

passie en voetbaltrucs, de nieuwe trots van de Benelux...

Hahahaha, geweldig!!

:halleluja:halleluja

Opsturen naar Giel van 3FM, dikke kans dat 'ie 'm draait.

Heel goed gemaakt, maar ik zou wel de originele percussie gehouden hebben ipv de wat meer up to date clubbeat.

Leuk! Kleine opmerking: er is geen verschil tussen Vlaams en Nederlands, ophet accent na.
Hollands bestaat niet, net zo goed als de Staat der Nederlanden niet uit Holland bestaat maar uit twaalf provincies.

Maar even ter vergelijk...... Het Goede Doel: België 2016 versie .........oooooooooooooooh wat slecht is dit :doei: :D

Hoop dat huize Avondrood nog wat lege kamers heeft :engel:

Geniaal :D. Piste zowat in m'n broek bij de hoogtepunten van onze kwalificatiereeks.

Vocal is helaas niet helemaal lekker gemixed (mening). Die mag wat mij betreft meer op de voorgrond en meer contrast hebben ten opzichte van de muziek. maar verder, als je een week of voer geleden had uitgebracht, dikke hit!

Dank voor de leuke reacties mensen :mega:

Zie en hoor die versie van Het Goede Doel dus nu ook pas net.. ehm ja... ze waren weleens sterker qua teksten.

Het was qua maken nogal een haastklus.. 'n paar avondjes en afgelopen zaterdag, de middag en avond aan besteed, en heb toen ook de lagere stem weer opnieuw gedaan.
Vocals mix ik meestal wel iets te zacht maar had verder geen klachten gekregen.. en ben blij dat de tekst er nu toch bij staat in de video.

De drums had ik in het eerste opzetje gemaakt 'n maandje terug.. nog een beetje zoekend naar een arrangement.
Later kwam er toch een gitaar bij en heb ik de funky basline ingespeeld die ook in het origineel zit, die vond ik toch wel erg lekker.
Heb verder te weinig tijd gehad om de drums opnieuw aan te pakken, mede omdat het dit weekend af moest. Keuzes... maar ben wel blij met resultaat en vooral dat we het gerealiseerd hebben vóór deze belangrijke avond vanavond. :)

Oh.. en ook goed om te horen dat het beeldmateriaal zo gewaardeerd wordt natuurlijk. Ik zal het doorgeven aan de maker van de video. :mega:

Laatst gewijzigd:
Vergeet niet Pat, dat die GD nieuwe stijl versie echt bere slecht is (zang/tekst en originaliteit)
1/3 haalde en toen snel heb uitgezet :D

Geweldig! :okdan: Piste ook zowat in m'n broek met die hoogtepunten :D :D

Even een beetje pluggen die hap en wachten tot 'ie viral gaat :peukie:

Als ik dan toch mijn ziel moet verkopen dan toch liever gewoon die rooie :duivels::duivels: :)

Het zal wel meevallen wat betreft het viraal gaan, het gaan spammen ben ik niet zo goed in.. maar bovenal moet er moet zaterdag (en de dagen daarop) gewoon goed gevoetbald gaan worden :okdan:

Ik heb hem gedeeld op mijn fb. Ik vind hem echt te grappig :D

@ Thoon Loque :okdan:

@ Dr. Bob: Hoe doe jij embedden?? Als ik op de video van Martino klik "de Oranje Duivel", of de link in de OP opent Youtube niet en krijg ik 'n error..
Als ik de link van YT embed sloop ik gewoon de 's' achter 'http' weg en kom je gewoon op YT (in google chrome tenminste :))

Ik ga hem vanavond beluisteren maar vind artiestennaam en de tekst alvast erg sterk! Vooral die regel over schavuit Erdoğan!

Back