kan ik in de darkstar XP2 de vocoda eprom gebruiken van de darkstar 1 ?
er is nl helemaal geen vocoda eprom van de XP2 versie terwijl de XP2 wel 2 eproms aan kan
Deze vraag kan je denk ik het beste stellen aan red@redsound.com zelf (dacht dat dat e-mail adres was, zie www.redsound.com om er zeker van te zijn)... *soms* willen ze hun e-mail nog wel eens antwoorden...
Deze vraag is volgens mij ook regelmatig voorbij gekomen op de DarkStar mailinglist (yahoogroups), maar voor zover ik begrepen heb is het helaas niet mogelijk ... ik kan me namelijk herinneren dat RED Sound, toen ze hun klanten nog niet hadden laten vallen, destijds gezegd heeft dat ze EPROMS voor zowel de klassieke DarkStar (die ik heb) en de nieuwe gingen maken en beloofden de oude DarkStar ook te blijven ondersteunen. En ze hadden het toen over aparte EPROMS voor zover ik begreep. Als je URL van de YahooGroups zoekt moet je even een gil geven.
Overigens heb ik de Vocoda voor de oude DarkStar al meer dan twee jaar... en zegt het misschien genoeg als ik zeg dat ik hem maar 3 keer in mijn DarkStar geinstalleerd heb?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.