Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

..

( chinese pakketjes die vanuit china verstuurd worden via post.nl worden niet eens meer aan de deur aangeboden, maar direct naar het afhaalpunt gebracht, ook zakelaijke pakketjes)
dit volgens zeggen bij post.nl omdat chinese leveranciers voor dit hebben gekozen, wat nutuulk bullshit is...., post.nl heeft hiervoor gekozen....:

Zijn idd niet snel en komt niet aan je deur, jemoet het ophalen bij een afhaalpunt.
Ik verstuur alles met post.nl en er is echt NOOIT wat mis gegaan, dus het kan wel...
.
. Ik heb enkel goede ervaringen ermee !Ik heb 2x iets verstuurd via kiala, het kost je zelf meer werk omdat je zelf de boel moet uitprinten, wegen en betalen maar het scheelt dan ook wat. Ging allemaal prima, ééntje was naar belgïe.
Afgelopen week nog uit china wat ontvangen, netjes aan de deur via postnl.
Maar ik had het gewicht totaal onderschat, ik heb me krom gesleept aan dat paket van Kialapunt naar huis hehe
Maar was supergoedkoop. Je spaart zoveel geld dat ik het iedereen zou aanraden. Als je voltijds werkt en er is niemand thuis is het ook veel handiger met zo een punt, kan je er 1tje naast je werk kiezen en smiddags even kort afhalen.