~Bordeaux-rode muur volgeplakt met:
-Posters (van gave feesten/festivals)
-Flyers ( " " )
-Plaatjes van vanalles (Meekijken gewenst: A.L.)
~Doek (blauw-achtig) aan 't plafond
~Blacklight en/of kleuren spots
~Een oude leren bank
~En veeel rotzooi (denk aan sleutelhangers,buttons,CD's,Bodyboard,etc.etc.) ophangen.
Ik zal ooit wel eens wat foto's posten..
Misschien verander ik 't wel een keer, maar ik ben nogal lui...
O ja, tussen de rotzooi heb ik ook nog wat gear staan..
Zit in een huurhuis en was te lui om te schilderen, daarom staat mijn studiootje
in een oranje-rozige kamer met laminaat parket en een poster van Escher aan de muur.
Misschien daarom dat ik bij voorkeur s'nachts zonder bijkomende verlichting musiceer?
[edit]Nog eens tegoei gekeken bij daglicht en het was toch gewoon oranje hoor...[/edit]
Hier heb ik een bordeau-rode muur. Geeft op zich wel een relaxte atmosfeer en lijkt ook nog es romantisch.
Het plintwerk heb ik gewoon wit gelaten.
Vloerbedekking en gordijnen zijn donkerblauw. Kleed goed aan en is niet te opvallend.
ha leuk, ik krijg ook een nieuwe ruimte voor me studio (zolder in een nieuw huis) en zit ook na te denken over hoe 't in te richten
wil niet teveel rommel, wil 't gewoon fris en gezellig hebben, lekker licht dus waarschijnlijk veel wit en ook een beetje warmte...beetje houtachtig iets, laminaat ofzo? of galmt dat teveel?
Mijn muur is gewoon wit, maar wat maakt et uit,
je ziet de kleur toch niet met alle posters ervoor...
k had eerst et idee om de muur te beschilderen met een gigantische uitvergroting van mn favoriete synth, maar toen bedacht ik me dan ik niet kan schilderen....
-edit-
PS, want ik zie nu pas dat er iemand om ideeen vraagt, k dacht dat et een soort poll was, gezien de reacties van iedereen.
In mijn ervaring werken posters goed, omdat dat ook makkelijk te verwisselen is, als het saai wordt, afwisseling brengt inspiratie zullen we maar zeggen.
En et is niet zo relaxed om elk half jaar weer opnieuw te moeten schilderen of behangen ofzo...
Mijn eigen muur is knalgeel.. Hij heeft die kleur gekregen, lang voordat ik met muziek bezig was.. Maar ik vind het wel ok zo met een Keith Haring schilderijtje tegen de rechter muur.. Ik wil tegen de muur voor me eigenlijk een vaag beschilderd doek met fluoriserende kleuren met een blacklight erboven.. Das dan mijn smaak..
In de nieuwe Interface staan 3 studios met foto's erbij.. 1 ervan heeft knalgroene accenten zoals speciaal voor hun geverfde monitors en dat vind ik persoonlijk ook wel heel erg vet.. Al zal je ze dan waarschijnlijk zelf groen moeten schilderen..
Moet er binnen kort ook aan geloven en gaan dan naar een flatje toe.
M`n studio komt dan ook in de woonkamer te staan waar door ik niet zo snel de muren een vreemde kleur zou geven Wat wel een kleurtje krijgt is m`n plafon en dat word zwart net als m`n tapijt plus m`n gordijnen. Aan het plafon komen dan kerstlampies te hangen met een dimmer.
Lekker sober dus, das waar ik vn hou, goed ook voor m`n muziek.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.