Nog een "wat is dit" synth... voorloper Matrixbrute ?

Mja, maar volgens mij is dit niet zo erg interessant omdat het een meer "preset" ding is. Er zijn geen filters, of matrix modulatie dingen. Zelfs geen basic synth dingen. Maw, ik zou dit niet zo aantrekkelijk vinden.

Vind het er zelf uitzien als een "My first Sony" en inderdaad met de standaard presets en rythm. Wel een "nog nooit gezien" apparaat, vandaar dit draadje...

Elka concorde X 902. Vergelijkbaar met meerdere Elka X series. Een soort draagbaar orgel. Inderdaad veel preset geluiden, maar hier en daar nog wel wat te tweaken. Dit model is de meest opvalende qua vormgeving en zie je ook niet zo veel. Voor een liefhebber interessant, maar zie het maar meer als een orgel dan een synth. Hij adverteert overigens met het Italiaanse merk van de luidspreker :D die er bij komt. Dat schept enigzins verwarring.

Overigens.. De meeste van deze X series gaan voor minder dan € 100,- weg, dus mocht je nog ruimte en spierballen hebben, dan heb je toch een leuk Italiaans design meubel erbij... :dubbel:

Hij adverteert overigens met het Italiaanse merk van de luidspreker :D die er bij komt. Dat schept enigzins verwarring.
:dubbel:

Overigens.. De meeste van deze X series gaan voor minder dan € 100,- weg, dus mocht je nog ruimte en spierballen hebben, dan heb je toch een leuk Italiaans design meubel erbij... :dubbel:

Ik vind het niks hoor, maar heb wel een mail gestuurd met de vraag naar zijn minimale prijs...

Ongeveer 1000 euro kreeg ik terug....

Ongeveer...

tssssss :?

Dan maar naar de kringloop :slotje:

De man denkt dat hij iets heel speciaals in handen heeft :beard:, maar heeft zelf blijkbaar ook de ballen verstand ervan :?

Dan gunnen we hem nog even zelf het plezier van dit unieke instrument. :D

1000E. a-hahahahaha. Niet alles wat oud en keys heeft is veel waard. Wie brengt dat hm even aan zn verstand.

Kostelijk dit.

Zou er zo 200 euro voor betalen hoor, klinkt best lekker. Je moet wel van cheesy onzin houden ;).

Cheesy kan soms best lekker klinken hoor :D Maar als ik dan toch ruimte moet maken voor iets, zou ik een eminent 310 neerzetten.. :okdan:

Alleen al voor het font wat STEREO KEYBOARD zegt, dat is een gave bak die JVC

en cheesy...tja dat is wat je er zelf van kan maken als je er op speelt natuurlijk ;)

Back