wat zacht......

of niet..........:confused:

Ik luister en het begint al gelijk zoals ik het wil. Lekkere psychedelic opening, goeie vocal.
De piano vind ik een beetje dunnetjes, tevens mag er een lichte delay over heen.
Ik vind het ritme net niet helemaal lekker genoeg doorlopen, ik mis toch de four-to-the-floor basdrum.
De break rond 3.10 vind ik ook iets te magertjes, mag wel iets langer duren en er mag wel een lekkere supersaw in komen vallen.
Als je de break hebt gehad ga verval je eigenlijk in herhaling wat betreft de accoorden, niettemin klinkt het allemaal best lekker.
Al met al, goeie basis voor goeie track, mooie sounds, maar het mag nog iets steviger.

Nummer begint best goed, intro sounds en vocals hebben een goeie sfeer, maar na 2:20 gaat het nummer mij vervelen: eindeloze beat, met wat pielerig klinkende opvullen eroverheen. Ik had juist op dat moment een nog heftiger stuk verwacht, of juist een enorm rustig stuk zonder beats als anti-climax.
Piano sound kan zoals al gezegd wat overtuigender.

Maar niet slecht gedaan hoor!

Klinkt aardig, ik vind het kwalitatief goed, maar het nummer zelf is me beetje te langdradig zoals hierboven al werd genoemd. En ik vind de intro niet bij de rest van het nummer passen, de intro geeft een lekkere mysterieuze sfeer, maar het nummer is veelste vrolijk :confused:

PS: Ik vroeg me af of ik soms een remix mocht maken van dat nummer van je met die mega-geile-vocals? :engel:
Ik kan even niet op de titel komen, ik zal eens even kijken in andere threads van je hier...

[Wat later-modus aan]
Heb 'm gevonden: ToolsV2 ... Ik zou graag een remix willen maken met die vocals... Mag dat bartje?
[Wat later-modus uit]
Mazzl, Ad

Laatst gewijzigd:
owja, zag het net pas...

owja, zag het net pas...

Ad st..... dus?

Re: owja, zag het net pas...

Re: owja, zag het net pas...

Origineel geplaatst door darkxceed
Ad st..... dus?

Ad Steyvers ja, de enige echte :P
Je mag gerust m'n hele naam noemen hier hoor, heb niks te verbergen ;)
Maar ik zie dat ik al een berichtje van je heb gekregen :kroon:

Back