• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SU10 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PzHKL

Terror Management
Hey People,

Ik heb een SU10 hier liggen die errug weinig gebruikt wordt (lees: niet), steek al mn tijd nu in
mn A3000 :luv:

Ik woon in Groningen, maar opsturen is geen probleem.

Leuk apparaatje voor 100 euro met adapter en midi kabel en manual op flop.

linkje voor specs

Ben je het niet eens met de prijs maar wel geinteresseerd? pb me ff.

Ik ben nog op de uitkijk voor een midisport 4x4 dus hiermee ruilen zou helemaal mooi zijn.

Pascal.

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
wat kan ik hier mee?

Dit is een pocketsampler, je kunt dus (mobiel met batterijen) samplen met het apparaat, je kunt je stem of andere geluiden door de mangel halen door over de ribbon te wrijven, je kunt de ribbon waardes ook via midi versturen zodat je andere synths/geluid hiermee kunt aansturen.

Mah klik anders ff op de link, daar zijn alle specs te vinden.

Hope i helped!

Pascal.

:mega:

klinkt erg vet, maar wanneer gebruik je zoiets dan? en dan vind ik 100 euro ook wel veel voor zo'n gadget..

Nou als je geluiden mobiel wil kunnen samplen of als drumbakje, je kunt samples vanaf je computer inladen dmv midi,
of als geluidenbron: je kunt een boel tweaken aan het geluid en dat kun je weer met een computer of sampler weer opnemen.... enz.

En 100 euro vind ik wel een redelijke prijs voor dit apparaat, wat had jij in gedachten?
PB me anders ff.

Pascal.

En.... verkocht! voor 10x de prijs die DieJee DiePraim ervoor "bood"

Ik wensch de nwe eigenaar veel plezier!

:walker: Pascal :walker:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back