Ensoniq ASR-10 Rack 299 Euro

Ik heb al drie ASR-10s versleten, waarvan een rekversie, en toch heb ik er graag een, dus de kans dat ik er ooit weer een moet kopen, is aanwezig.:D

Dank je, gelukkig heb ik nog een rekversie. Die versie heeft minder te lijden omdat er geen kracht door toetsaanslagen op wordt uitgeoefend. Alleen de toetsenversies worden vaker aangeboden.

Holy shiz...er staat een Ensoniq ASR-10 Rack te koop op Marktplaats, inclusief SCSI zipdrive, zip disks, 2 cdroms, een 8 jack multikabel en een Rockbag (vraagprijs 400 euro). De Rack versie wordt niet vaak aangeboden.
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousPage=VIP

Samen met de K2x000 samplers van Kurzweil het beste uit die tijd. 't is dat ik SCSI definitief uit de studio verbannen heb...

Een heel normale prijs hoor.... niet extreem goedkoop. Nummer vier al in deze draad... ik noem dat een regelmatig aanbod.

Vier ja, maar waarvan twee met toetsen. Met toetsen worden ze idd regelmatig aangeboden. Ik denk wel dat de rack versie ook vaker aangeboden gaat worden, want iedereen - muv verzamelaars van vintage gear - zal denk ik vroeg of laat van de verouderde SCSI interface af willen.

Altijd nog een keer willen proberen de ASR10, de keys versie dan wel.. Lijkt me een toffe bak

Back