muziekje....

Wat een mooi verzorgde productie! Natuurlijk helemaal "recht in de leer" van de Berlin School. Mooie door elkaar heen gevlochten sequencer loopjes. Alles helemaal in balans, qua mix, goed gedefinieerde geluiden. Wat een werk moet dit geweest zijn! En de tijdsduur is geen probleem, er gebeurt genoeg, hoewel ik het ijle begin net iets te lang vond duren.

Erg mooi. Ik vind vooral de arp dingetjes (tussen 5.30 en 15.00) erg aangenaam klinken. Modular stuff?

Geen modular, analog 4 keys, JD-Xa, minitaur, sledge (welke ik wel weer teug wil in het zwart...) schrittmachter (welke ik verkopen wil :-) ) prophet 08 en nog iets weet niet meer wat het verloop is groot in mijn studio.

wat een heerlijk begin! super gedaan... Sterke link met Klaus Schultze, Edgar Froesse en Eberhard Schoener.

Heb je deze track gemonteerd? of heb je dit over en over gespeeld en gefinetuned tot je het als stereo recording kan tapen? hoe doe je zoiets?

Ik neem alles in 1 take op met diverse hardware synths, in mijn roland studio capture. 8 stereo sporen in reaper.
Op deze manier blijft het spontaan, zo weinig mogelijk gedoe naderhand, hooguit wat ernstige loudness dingetjes bijwerken.

Geen modular, analog 4 keys, JD-Xa, minitaur, sledge (welke ik wel weer teug wil in het zwart...) schrittmachter (welke ik verkopen wil :-) ) prophet 08 en nog iets weet niet meer wat het verloop is groot in mijn studio.

Wat haalde je uit de JDxa? Is het een aanrader?

Weinig uit de JD-XA
Ik vind hem niet intuïtief werken ondanks alle realtime bediening. komt mede door de vele parts.
staat dus ook op dit forum te koop.

Goh, toen ik 16 was, was ik gek van dit soort space muziek.
Ik moet toegeven dat ik niet meer de tijd heb om heel de track van 46 minuten aan een stuk door te luisteren.
Skippen dus, een paar keer na elkaar op verschillende punten. En uiteraard alles mooi gedaan.
Moest ik m' kunnen downloaden, dan zou ik 'm misschien nog mee nemen op vakantie voor als ik aan m'n zwembad cocktails zit te slurpen bij ondergaande zon.
Proper, schoon, juiste keuzes, juiste klanken, kortom niets op aan te merken.
Dus ja, goed hoor. :okdan:

Back