Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door ernest@303.nu
Ideale oplossing is idd volume regelen op je monitors, en als dat niet mogelijk/wenselijk is, een goede voorversterker ertussen hangen (DJ-mixers staan niet echt bekend om hun haarzuivere geluidskwaliteit bij weergave 24-bits bronnen)
:confused: kan je dit wat nader toelichten? totaal nieuw voor mij...Origineel geplaatst door ernest@303.nu
Wanneer je 's avonds bijv. op een kwart van het maximum zit om de buren niet te storen, raak je al een bit of 4 kwijt bij de monitoring. Verder krijg je altijd te maken met meer of minder re-dithering fouten bij het terugbrengen van de bitdiepte, wat ook onwenselijk kan zijn.
Origineel geplaatst door divi
:confused: kan je dit wat nader toelichten? totaal nieuw voor mij...
)
Origineel geplaatst door BigDplayboy
Maar het is dus beter om de volumeknop van de actieve monitors open te zetten en de geluidskaart dicht of juist andersom?
Origineel geplaatst door BigDplayboy
Lijkt mij het beste dat dus de geluidskaart vol open staat zodat alle bits gebruikt worden en dat de actieve monitors (wat) zachter staan... Right? [/B]

fysieke volumeknop op je monitorspeakers
Speakers gaan niet ergens IN! (is een beetje miereneuken, hoor) Een uitgang (van je geluidskaart / mixer) gaat speakers IN! (Dit effe voor de juiste begripsvorming)
Dit is gewoon een XLR Female naar Jack kabel. Het is afhankelijk van de (monitor) uitgangen van je geluidskaart / mixer wat voor kabel je nodig hebt.
Om je alesis monitoren (jack input) aan te sluiten op de 1010 (heeft alleen tulp uitgangen) zul je dus 2 Jack naar tulp kabels nodig hebben.
Speakers gaan niet ergens IN! (is een beetje miereneuken, hoor) Een uitgang (van je geluidskaart / mixer) gaat speakers IN! (Dit effe voor de juiste begripsvorming)
the mieranukka