GEZOCHT: ATARI MEGA ST

Status
Please reply by conversation.

Enzo.F

vrijwillig lid
Gezocht Atarie met toebehoren... Benieuwd wat je hebt en wat je er voor vraagt...

echt bizar, de tweede Twentenaar die reageert! leuk! dank je!! Werk je zelf ook met Atari, ActoDi??

Ik gebruik heel soms nog wel eens HAtari als emulator. Vnl. om oude dingen te upgraden.

Grappig, volledige MIDI ondersteuning? Dank voor de tip!

Ik kan de Raspberry Pi reeds gebruiken met volledige MIDI ondersteuning en heb er zelfs al een DAW voor.
Met een USB midi interface? Interessant, vooral in kleine / kunst opstellingen! Je zou niet veel DSP-kracht mogen verwachten van een op RaspberryPi draaiende DAW, lijkt me?

Met een USB midi interface? Interessant, vooral in kleine / kunst opstellingen! Je zou niet veel DSP-kracht mogen verwachten van een op RaspberryPi draaiende DAW, lijkt me?
Emagic MT4 werkt prima via USB (en ik verwacht dat veel andere interfaces het ook doen). Het DAW-gebruik is eerder geschikt voor MIDI, audio lijkt me (nog) niet aan te raden. Ik peins dat een RaspberryPi meer kracht levert dan een Atari Mega ST. Het scherm alleen al is hier via HDMI naar een 47 inch TV. Groot genoeg dus (het houd je nek wel soepel). ;-)

Heb wat constructieve reacties, ga hier mee aan het uitzoeken...

Ik had met de pi2 en de hatari erop, goeie resultaten behaald, ik had wel een gekraakte versie (stiekem) van cubase2 erop gezet en via een kleine usb/midi de korg em2 kunnen aansturen, 2x synth en 1x drums, en dat ging erg leuk.
Het enige waar ik (alweer ruim een jaar geleden) toen niet uit kwam was het beeldscherm op m'n tv.
Het onderste gedeelde van het programma lag iets overlappend over het stuk daar boven. Dwz de stopknop hoort onder de startknop te staan, enkel deze lag voor een 80% op de startknop (en dat dan het hele beeldscherm breed)
Dat heb ik zelf nooit goed gekregen, wellicht iemand anders hier wel?? Hoor ik graag want de rest reageerde prima.

Groetjes
Danny

Ik had met de pi2 en de hatari erop, goeie resultaten behaald, ik had wel een gekraakte versie (stiekem) van cubase2 erop gezet en via een kleine usb/midi de korg em2 kunnen aansturen, 2x synth en 1x drums, en dat ging erg leuk.
Het enige waar ik (alweer ruim een jaar geleden) toen niet uit kwam was het beeldscherm op m'n tv.
Het onderste gedeelde van het programma lag iets overlappend over het stuk daar boven. Dwz de stopknop hoort onder de startknop te staan, enkel deze lag voor een 80% op de startknop (en dat dan het hele beeldscherm breed)
Dat heb ik zelf nooit goed gekregen, wellicht iemand anders hier wel?? Hoor ik graag want de rest reageerde prima.

Groetjes
Danny
Op welk Pi-OS installeerde je die hatari ? Ik zelf gebruik Debian maar kan geen hatari package vinden.
Verder heb ik QTractor in gebruik, op Debian. Dat lijkt me stabieler, sneller en eenvoudiger dan een emulator te gaan gebruiken met daarop nog een niet originele cubase2. Mss kun je ook beter die werkwijze eens uitproberen.

Ik ben aan een Atari gekomen! Dank voor reacties! Dank aan vriendelijk forumlid waar ik vanavond hartelijk ontvangen ben en tot een goeie eerlijke deal gekomen ben.

:slotje:

haha... heb je wel eens een sad mac gehad??

haha.. die bommen ja.. :D maar meestal was dat toch wel 'n :( moment..

Mocht er nog een HD inzitten. Maak afentoe back-ups.. Die, in die van mij doet momenteel helemaal niets meer.

Status
Please reply by conversation.
Back