Sub 37 filterknop probleem

hype1

Ingeburgerd
Mijn sub 37 krijgt last van een foutieve filterknop (skippen open/dicht). Een bekend probleem: Ik heb begrepen dat Moog na de eerste batch een nieuw circuitboard heeft uitgegeven voor de Sub37waarbij de filter knop van betere kwaliteit is en anders gemonteerd is. Waarschijnlijk moet dus mijn board vervangen worden. Enig idee waar ik dit in Nederland het beste kan doen? Liefst in Brabant... En wie weet of dit nog onder garantie valt? Ik heb de Sub37 nu ongeveer 1,5 jaar...

i4 in eindhoven ? Is het enige dat ik daar ken daarom noem ik het ;) En lijkt me zeker een gevalletje garantie. Waar heb je hem gekocht ? kun je daar niet heen ?

Ik heb een Sub37 gehad met hetzelfde probleem. Ik dacht dat er alleen een beter (bevestigde) potmeter gemonteerd moest worden ipv een compleet board, maar ben geen kenner dus kan het mis hebben. Ik had m 1,5 jaar eerder gekocht bij Soundsupplies, en kon m "kosteloos" (enkel 1x verzendkosten, acceptabel) opsturen naar een firma Amptec in Belgie. Prima geregeld verder, moest wel wennen aan de nieuwe potmeter want die is een stuk steviger/stroever. Vond de oude eigenlijk prettiger maar goed belangrijkste was dat de potmeter het weer goed deed zonder skippen enzo.

Laatst gewijzigd:
Via bax geregeld onder moog garantie, duurde pokke lang en ze verknalden de in onberispelijke staat verkerende Moog doos (die ik NB. in een Omdoos nog wel had opgestuurd). Kneuzenaktie was dat van moog/bax. Verder wel tevreden met het resultaat.

Via bax geregeld onder moog garantie, duurde pokke lang en ze verknalden de in onberispelijke staat verkerende Moog doos (die ik NB. in een Omdoos nog wel had opgestuurd). Kneuzenaktie was dat van moog/bax. Verder wel tevreden met het resultaat.

Bij mij exact hetzelfde verhaal :frons:
Bax stuurt de Moog volgens mij door naar Amptec (de importeur?) vandaar dat je een paar maal extra transport hebt en het dus vrij lang duurt.

Als je het direct met Amptec kunt regelen lijkt me dat de beste en snelste oplossing. Als die het niet willen kun je het altijd alsnog via de winkel waar je 'm gekocht hebt proberen.

kneuzenactie?

Een doos wordt over het algemeen niet gezien als museumstuk, het is een verpakking.
Heb je hierover contact opgenomen met de winkel en reparateur?

Bedankt voor de antwoorden. Ik wil mijn Sub helemaal niet missen in de studio dus ik ga voor de snelste oplossing :( Direct via Amptec lijkt mij de beste optie.

Hoe krijg ik de knop stuk voor de garantie om is? :)

Back