gem ws2 midi instellen

dwn

Nieuwkomer
Hallo Ik ben Henk en zoek hulp voor instellen van midi canalen voor mijn ws2.

Gem ws2 instellen van midi canalen

Gem ws2 instellen van midi canalen

Ik heb een automatische accordeon en een ws2 voor de begeleiding hiervan,
Nu is de bedoeling dat wanneer de accordeon begint te spelen de gem invalt bv met de drum etc zonder een toets in te drukken bij de gem dit lukt namelijk niet want er komt dan geen geluid en er branden rode leds wanneer ik dan op een bepaald knopje drukt doet deze het wel
Ik moet dus telkens bij ieder nummer een knop indrukken op de gem ?

Gem ws2

Gem ws2

Omdat ik twee van deze oudjes in bezit heb wil ik nog even door bijten wat betreft het programmeren hiervan de ws2 is zeker niet gebruiksvriendelijk je zou hem gratis afgeven van ergernis wat ik gelukkig nog net niet heb gedaan het spreekwoord van de aanhouder is de winnaar geld hier ook weer.

Misschien dat de mods deze in een andere "hulp gevraagd" rubriek kunnen plaatsen ? Ik kan helaas Henk niet van goed advies voorzien... vind het anders zo sneu voor Henk dwn

... Ik kan helaas Henk niet van goed advies voorzien... vind het anders zo sneu voor Henk dwn
Als Henk veel te weinig informatie geeft... is dat een logisch gevolg.
Trouwens als Henk zelf een beetje zou nadenken kon hij de oplossing ook al terug vinden o.a. in dit antwoord : Midi start commando....

gemws2

gemws2

Nou zeg hier ga ik mee aan de slag ben benieuwd als het start/stop gaat lukken ?

Henk

gemws2

gemws2

Welk programma is hiervoor geschikt ? ik werk nu met anvill en midyplaer

gemws2

gemws2

Hallo Allemaal

Ik ga even een oogje dicht doen want het wachten op een simpel antwoord duurt zo lang of hebben ze er geen kaas van gegeten ? zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Back