maar dat bedoel ik niet..... je hebt toch maar 1 stereo ingang? dus het blijft altijd 1 onafhankelijke effect-unit..of bedoel je dat je 2 effecten parallel aan elk een mono ingang kan koppelen?
mm..de M300 heeft een stereo ingang wanneer je hem serieel schakelt, als je hem parallel schakelt kan je de ingangen mono gebruiken, en krijg je 2 stereo signalen over de stereo uitgang terug. Is dit wat je bedoelt ?
Zeker als je hem voor 200 euro kan kopen zou ik het gelijk doen, ik heb er nog 340 voor betaald.
Origineel geplaatst door Imipolex Behringer virtualizer ofzo is erg goedkoop, multi-effekt bak, wat lastig te editten, maar wel reverb, delay, chorus enzo. Goeie optie is ook tweedehandse stompboxjes, oftewel gitaareffekt-pedaaltjes, nieuw ook wel te betalen. Daar zweer ikzelf bij, een goeie fuzz, een chorus of flanger, etc, voordeel= je kunt ze ook in serie zetten!
misschien kom ik weer uit de lucht vallen op een iets rijpere thread... Ik kwam hier terecht via de zoekfunctie
die gitaar effectjes? is dat een beetje de moeite? en is er zwaar onderscheid met andere effecten dan? Ik veronderstel dat je daar geen midi aan kunt koppelen aan die dingen (of sommige van die dingen, er bestaat natuurlijk weer een lekkere wildgroei van )
maar goed ik hoop hier alsnog wat wijzer te worden. Ik schuim alvast verder het forum af
Origineel geplaatst door olafmol als je een mixer hebt kan je met de send-uitgang in principe meerdere kanalen hetzelfde effect geven.... maar dat is nog steeds maar 1 effect..... een ensoniq DP/4 heeft eigenlijk 4 effect-units ingebakken die je in allerlei manieren kan schakelen...... dus ook als 4 losse effect-bakken... een DP/2 heeft er 2.... kweetnie hoeveel die dingen tegenwoordig kosten..
Als je niet veel geld uit wilt geven kan je natuurlijk ook kijken voor een behringer effectkastje. Kosten niet zo heel erg veel en worden vaak op marktplaats aangeboden.
klinkt allemaal wel leuk eigenlijk en ook lekker niet te duur
die alesis dingen spreken me wel aan... behringer eventueel ook wel... en die
gitaar effectpedaaltjes ook... hoewel... daar aarzel ik een beetje.
die alesis dingen op een andere thread zagen er precies modulair uit
Ik zag net dat iemand zei dat de virtualizer pro van behringer multi fx bak is. Dit klopt half, namelijk:
er zijn 11 of 12 voor geprogrammeerde combi's van bijv. Delay + reverb of flanger + reverb.
Maar je kan dus niet zelf combi's kiezen uit de vele effecten.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.