Wings of Freedom (Concept)

DennisM

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Na een pauze van een jaar of 8 heb ik toch de productie weer opgepakt. Gelukkig had ik mijn life time free updates van FL-studio nog en kon ik met v12 lekker aan de slag.

Ik merk wel dat na zo'n tijd de gang er een beetje uit was en ik heb heb om die reden een oud nummer, welke ik in 1999 al eens had gemaakt (met impulse-tracker (kent iemand dat nog?:beard:)), een beetje geprobeerd te vernieuwen...
Misschien komt dat de stijl niet helemaal ten goede maar goed...

Als je wilt kan je de track beluisteren en ik ben erg benieuwd naar eventuele reacties!

Impulse Tracker ken ik zeker nog. Voor mij toen het summum na Scream Tracker en Fasttracker. :)

Best een tof nummer. Lekker aanstekelijke melodie. De mix kan wel een stuk beter. Het klinkt een beetje iel.

Leuk om zo snel al reacties te lezen!

Haha Scream Tracker en Fast Tracker! Die heb ik inderdaad ook nog gebruikt nadat ik helemaal klaar was met mod-edit :P

Maar bedankt voor de (positieve) feedback!! De mix zou ik wel beter willen maken, echter zal ik mijn gehoor weer een beetje moeten trainen, ben ik bang.
Heb je misschien een paar ideetjes die ik al kan meenemen?
Alle input wordt gewaardeerd!

Het is zeker mijn bedoeling om de draad weer vast te houden dus kijk er maar niet van op als er meer volgt ;)

Nieuwe versie

Nieuwe versie

Na nog wat rommelen en knoeien denk ik dat het geheel nu minder iel of schel klinkt. Ook heb ik geprobeerd de zaken meer te scheiden van elkaar zodat het wat 'schoner' klinkt. Zover als dat het me nu lukt, in ieder geval...

Gaat dit de goede kant op? of juist de verkeerde?

Gaat dit de goede kant op? of juist de verkeerde?

https://soundcloud.com/dennis-maliepaard/dmp-wings-of-freedom

Hangt er vanaf, als je er terug 8 jaar overlaat de verkeerde :)
Goe bezig ^^

Cheers

Back