SlaveoftheWave
Ouwe rot
Onlangs ben k verhuisd engaan we ook nog wat verbouwen, in de kamer die er bij komt mag ik mijn studio neerzetten
De bouw is inmiddels begonnen, dus nu ook tijd om langzaam eens na te gaan denken over de luisterpositie, bass trapping en breedband absorbers.
ik heb een plaatje bijgevoegd van het zijaanzicht. tussen de blauwe stippen is het 6m en de breedte van de kamer is uiteindelijk 2,80m ongeveer.
De luisterpositie is waarschijnlijk het beste aan de schuine kant van de kamer met de speakers de andere kant op gericht uiteraard
Bass traps nemen veel ruimte in beslag en ik had het volgende idee: de basstraps deels in het plafond verwerken met doek er voor, en in de onderste punt van de kamer. rood gemarkeerd op de tekening.
(ook een cloud boven deluisterpositie kan wel prima in het plafond verwerkt worden)
Wat vinden jullie van bovenstaande ideeen en willen jullie hierover meedenken?
PS ik ga rockwool 221 gebruiken
De bouw is inmiddels begonnen, dus nu ook tijd om langzaam eens na te gaan denken over de luisterpositie, bass trapping en breedband absorbers.ik heb een plaatje bijgevoegd van het zijaanzicht. tussen de blauwe stippen is het 6m en de breedte van de kamer is uiteindelijk 2,80m ongeveer.
De luisterpositie is waarschijnlijk het beste aan de schuine kant van de kamer met de speakers de andere kant op gericht uiteraard

Bass traps nemen veel ruimte in beslag en ik had het volgende idee: de basstraps deels in het plafond verwerken met doek er voor, en in de onderste punt van de kamer. rood gemarkeerd op de tekening.
(ook een cloud boven deluisterpositie kan wel prima in het plafond verwerkt worden)
Wat vinden jullie van bovenstaande ideeen en willen jullie hierover meedenken?
PS ik ga rockwool 221 gebruiken