Joozt
Just music...
Zoals het topic al zegt, No Regular Remixje (Sensations Black Theme 2003)
Waarom een remix? Ik ben tegenwoordig vanalles aan het maken, en ik wil me ook een beetje de Hardstyle kant op begeven. Om eerst maar eens even wat dingetjes te leren ben ik wat remixes aan het maken om een beetje "kennis te maken" met de style en een library op te bouwen van sounds.
Ik weet het; kwa arr. is het bijna precies hetzelfde enz enz. maar daar ging het mij niet om...
Daarom vraag ik jullie ook om even te luisteren naar de kwaliteit van de sounds, mastering (stereo beeld, EQ enalles). Ow ja en persoonlijk vond ik mn breakbeat wel lekker (maargoed dat even terzijde en terug naar de kwaliteit
)
Alles komt alleen uit Reason2.5 (mjah ik ben nu echt verslaafd aan dat programma, waarschijnlijk ook om het feit dat ik dan alles in 1 heb
)
No Regular
Alvast bedankt voor het luisteren
PS. Wow geen trance-plaat Joozt... alles verder goed?

Waarom een remix? Ik ben tegenwoordig vanalles aan het maken, en ik wil me ook een beetje de Hardstyle kant op begeven. Om eerst maar eens even wat dingetjes te leren ben ik wat remixes aan het maken om een beetje "kennis te maken" met de style en een library op te bouwen van sounds.
Ik weet het; kwa arr. is het bijna precies hetzelfde enz enz. maar daar ging het mij niet om...
Daarom vraag ik jullie ook om even te luisteren naar de kwaliteit van de sounds, mastering (stereo beeld, EQ enalles). Ow ja en persoonlijk vond ik mn breakbeat wel lekker (maargoed dat even terzijde en terug naar de kwaliteit
)Alles komt alleen uit Reason2.5 (mjah ik ben nu echt verslaafd aan dat programma, waarschijnlijk ook om het feit dat ik dan alles in 1 heb
)No Regular
Alvast bedankt voor het luisteren

PS. Wow geen trance-plaat Joozt... alles verder goed?

Laatst gewijzigd:

... Misschien zit ik met mn hoofd nog teveel in het trance geweld
van de week maar eens even er bij proppen