Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door gemmetje
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Gamen en (vooral) internet vervuilen je systeem. Nooit last gehad van 1 of ander progje wat na bezoek aan een website ineens op je comp stond ?? Alles wat op de achtergrond meedraait, gaat ten koste van je performance.
Als je nu zegt: "Dan hou je toch regelmatig je schijf/systeem/register schoon", heb je natuurlijk weer gelijk, maar mijns inziens is het voorkomen van dergelijke vervuiling beter als het achteraf schoonmaken.
Origineel geplaatst door Musicmaker
In je bios heb je tegenwoordig zoiets als 'load performance defaults'. Als je daarvoor kiest en je computer blijft stabiel, dan loopt ie misschien wel 2 keer zo snel. Anders kan je de FSB snelheid van je processor aanpassen (in je bios). Standaard staat dat misschien op 100 in je bios terwijl je processor misschien op 133 of meer werkt. Als je dat veranderd gaat je pc ook veel sneller.
Origineel geplaatst door bobaphat
Ik heb een amd 2000mhz 7200rpm maxtor, 512ram pc, en ik kan mn nummers niet afmaken zonder mn cpu te overbelasten. Ik heb gewoon niet genoeg aan mn huidige pc. Ik kan wel eindeloos door blijven bouncen met tracks, maar ik heb dat te wenig controle over de mixdown, om een nummer echt goed uit te werken.
Wat is een oplossing voor mij probleem???
Snelle processor kopen??? Of een 2e pc eraan hangen, en hoe kan je het beste cpu power besparen>????
thanx

Defraggen heb ik al gedaan laatst
Reverb gebruik ik bijna nooit
Gamen en netten doe ik niet op mijn pc want hij is al voor audio only
Tweaken heb ik een aantal maanden geleden al gedaan.
Het ziet er naar uit dat er niks anders op zit dan er een nieuwe processor in te hangen:confused:
Ik gebruik logic en ik gebruik heel veel soft synths, ik denk dat daarom mijn max snel berijkt is.
Bezuinigen op softsynths en tracks gaan bouncen is in mijn geval echt geen oplossing iig

Ben ik het niet helemaal mee eens.
Gamen en (vooral) internet vervuilen je systeem. Nooit last gehad van 1 of ander progje wat na bezoek aan een website ineens op je comp stond ?? Alles wat op de achtergrond meedraait, gaat ten koste van je performance.
Als je nu zegt: "Dan hou je toch regelmatig je schijf/systeem/register schoon", heb je natuurlijk weer gelijk, maar mijns inziens is het voorkomen van dergelijke vervuiling beter als het achteraf schoonmaken.
oplossing. keepaway there ! Origineel geplaatst door theiz
mijnsinziens is de meeste vervuiling van het interenet(pop-ups, dialersen ongevraagde registy edits) onlosmakelijk verbonden met een bepaald genre internte sitesoplossing. keepaway there !
![]()
Vaak idd wel, maar niet altijd !
Surf meestal bij m'n ma (heb thuis geen internet) en ons ma heb ook last van allerlei vage popups enzo.
En je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat m'n ma dergelijke sites bezoekt.........
Origineel geplaatst door olafmol
durf het bijna niet te zeggen.........
![]()
Mag wel hoor olaf !! Alleen geloof ik het dan nog niet..........
(soms zijn er van die momenten dat ik me afvraag hoe ik en m'n broertje in hemelsnaam ooit ter wereld gekomen zijn...)

Origineel geplaatst door Knaller
Het zit m niet echt in je proc power believe me, een upgrade van 2000 naar 3000 mhz gaat je problemen niet oplossen daar durf ik bijna vergif op in te nemen, het lijkt heel wat 3000 mhz maar in de praktijk valt dat best tegen.
Grz